Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@23:48:49 GMT

توسعه بخش کشاورزی میامی نیازمند تلاش مردم است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۰۳۹۳

توسعه بخش کشاورزی میامی نیازمند تلاش مردم است

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در حسینیه اعظم این شهر افزود: برگزاری کارگروه ها  با کارشناسان متخصص در بخش های مختلف ضروری است .

وی به آیین های ماه محرم نیز اشاره کرد و گفت:  تسلیم در برابر امر الهی از درس های مکتب سیدالشهدا (ع) است،  سازش ناپذیری و ایستادگی در مقابل دشمنان  بزرگترین درس مکتب عاشورا به بشریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی پور افزود : اقتدار و استقامت امام حسین (ع) و یاران باوفایش راه و رسم آزادگی و صبر را در طول تاریخ به نمایش گذاشت، و مردم ایران با پیروی از امام حسین (ع) در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند .

وی افزود :امام حسین(ع) تنها به شیعیان و مسلمانان تعلق ندارد، درس های مکتب عاشورا برای تمام بشریت است که انسان سازی و اخلاق در آن موج می زند. 

 امام جمعه تصریح کرد : استکبار ستیزی و مقابله با ظلم از پیام های عاشوراست که عمل به آن موجب پیشرفت و توسعه می شود.

برگزاری میز خدمت توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان و اجرای مداحی و سخنرانی از برنامه های نمازجمعه این هفته میامی بود .

۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بخش کشاورزی خطبه های نماز جمعه شیعیان محرم مردم ایران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است

به گزارش خبرنگار مهر، کنستانتینیو چیونگا صبح دوشنبه در حاشیه دیدار با مسئولین گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

چیونگا مشخصاً به تراکتورهای ۴۷ و ۷۵ اسب بخار تراکتورسازی اشاره و تاکید کرد: تراکتورهای ایرانی از لحاظ کمی و کیفی و بخصوص فراتر از تولیدات بسیاری از کشورها پیشرو در این صنعت می‌باشد.

وی همچنین صنعت داروسازی ایران را نیز منحصربفرد دانست و گفت: استفاده از تولیدات دارویی ایران در زیمبابوه صورت گرفته که بسیاری راضی کننده بوده است.

چیونگا خواستار ایجاد شرکت مشترک برای افزایش و تسهیل مراودات دو کشور در زمینه‌های مورد اشاره شد.

این مقام ارشد در عین حال روابط کنونی دو کشور را بسیار ایده آل و مثمرثمر دانست و اظهار داشت این روابط باید توسعه یابد.

گفتنی است کنستانتینیو چیونگا چند روز پیش با رئیس جمهور ایران اسلامی و معاون اول رئیس جمهور کشورمان دیدارها و مذاکرات گسترده‌ای داشته است.

کد خبر 6091872

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!