Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@22:54:57 GMT

ماجرای مفقود شدن حجت الاسلام صدرالساداتی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۹۴۲

ماجرای مفقود شدن حجت الاسلام صدرالساداتی

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر مفقود شدن حجت الاسلام صدرالساداتی اظهار داشت: آقایان صدرالساداتی ربوده و مفقود نشدند و کسی هم آنها را به جایی منتقل نکرده است.

وی افزود: خودشان در مسیر قم-تهران یعنی اطراف مجموعه خدماتی مهتاب، تصمیم می گیرند که موبایل های خود را خاموش کنند و به قم برگردند که نهایتا موبایل خود را خاموش کرده و به قم برمی گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در ادامه بیان کردند: آنها به منزل برادر آقای غفاری (غفار عباسی مراغه ای) می‌روند و به کسی هم خبر نمی دهند.

ذوالنور ادامه داد: آنجا در منزل برادر آقای غفاری حضور داشتند و خانواده آنها نیز بی اطلاع بودند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خانواده آنها خبری از آنها نداشتند اذیت و ناراحت شدند و نهایتاً به آگاهی و مراجع دیگر مراجعه کردند که از این ها خبری نیست و مفقود هستند.

وی افزود: هیچ محدودیتی وجود نداشته و بعد نیروهای امنیتی تلاش کردند که به نحوی ردی از اینها پیدا کنند که این اتفاق می‌افتد و می‌بینند که آنها در یک خانه به اختیار خودشان بدون اینکه کسی از آنها اطلاعی داشته باشد حضور داشتند؛ حال اینکه نیت و انگیزه آنها چه بوده و چه کاری می خواستند انجام دهند را نمی دانیم اما موضوع این گونه بوده و هیچ برخورد قضایی هم وجود نداشته و هیچ کسی هم آنها را به اقدامات این چنینی هدایت نکرده و به اختیار خود خودشان بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: تلاش هم شده که در محلی که استراحت یا اختفا صورت گرفته است نیروهای امنیتی با تلاش زیاد آنجا را پیدا کنند، البته از شب گذشته هم موضوع مشخص است و خانواده آنها هم خبر دارند و محل حضور تقریباً لو رفت و مشکل خاصی هم نیست.

ذوالنوری در ادامه یادآور شد: هیچ بگیر و ببند و برخوردی هم در این قضیه نبوده و مهم این است که هم نیروهای امنیتی و هم خانواده آنها متوجه شدند که کجا هستند و چیزی به نام ربودن و مخفی کردن و جایی بردن و موارد این گونه این چنینی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر برادران صدرالساداتی کجا هستند گفت: آنها که مراقب ندارند که بگویند کجا هستند مهم این بود که نیروهای امنیتی و خانواده شان بفهمند که کجا هستند که مشخص شد اما اینکه با چه انگیزه و نظر و برنامه‌ای بوده است که گوشی شان را خاموش کردند و علت این تصمیم چه بوده که ما نمیدانیم اما هیچ محدودیت و ربودنی در کار نبوده است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: مفقود شدن حجت الاسلام صدرالساداتی ذوالنوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند