Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:06:09 GMT

پرچم حرمین شریفین در دارالمومنین به اهتزار درآمد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۳۰۹۵

پرچم حرمین شریفین در دارالمومنین به اهتزار درآمد

عصر جمعه ششم محرم پرچم سرخ امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به روی دستان خادمان حسینی در میان استقبال گرم و معنوی مردم وارد همدان شد.

نمادهایی از حرم مطهر سید الشهدا و قمر بنی هاشم نیز به زیبایی و شکوه این آئین افزوده بود.

مردم دارالمومنین از ساعت ها پیش برای زیارت این بیرق های متبرک به انتظار ایستاده بودند؛ آئین ادای احترام به این پرچم مقدس با مارش نظامی گروهی از عاشقان حسینی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر کسی حاجت داشت و هر که نیاز به شفا و شفاعت می آمد و این پرچم سرخ را در می بویید و می بوسید و بی پروا خواسته اش را از شهدای کربلا طلب می کرد.

جمعیت عاشورایی به حسین(ع) سلام گفتند و به خاندانش صلوات فرستادند و با مدیحه سرایی مداحان یکصدا و متحد سینه زدند و بر مظلومیت شهیدان کربلا اشک ریختند.

پارچه های سبز تبرک شده در گرداگرد ضریح مطهر اباعبدالله و علمدار کربلا نیز تکه تکه شد و بین مردم توزیع شد، تا دل های شکسته اشان را به کربلا گره بزنند.

 در پایان بیرق سرخ حسینی در میدان مرکزی این شهر با فریادهای "لبیک یا حسین(ع)" بر بلندای میدان مرکزی این شهر به اهتزار درامد.

۷۵۲۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام حسین حرم مطهر درآمد کربلا محرم قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت