Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عبدالوهاب المحبشی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن، آمریکا را به تلاش برای تبدیل کردن جنوب یمن به جولانگاهی برای تروریست‌های داعش و القاعده متهم کرد.

المحبشی در گفت‌وگوی تلفنی با این شبکه با اشاره به این موضوع گفت: تحولات جنوب یمن از دایره اختیارات و خواسته‌های عربستان و امارات خارج است و به طور مستقیم تحت سیطره آمریکا و انگلیس قرار دارد و سعودی‌ها و اماراتی‌ها فقط خواسته‌های این دو کشور را اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما معتقدیم آمریکا برای تبدیل جنوب یمن به عرصه‌ای برای حضور داعش و القاعده و نه نیرو‌های منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی یمن) یا شورای انتقالی جنوب تلاش می‌کند تا بدین وسیله بتواند گسترش نفوذ مستقیم خود را در جنوب یمن توجیه کند. آمریکا قصد دارد بقایای داعش را از عراق و سوریه به استان‌های جنوبی یمن منتقل کند تا خود را به عنوان رهایی بخش جنوب یمن از تروریست‌های داعش جلوه دهد و با این بهانه استان‌های جنوبی را به اشغال خود درآورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن آمریکا گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند