Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق شیاطین سرخ در مورد وضعیت پل پوگبا در این باشگاه، صحبت کرد. 

طرفداری - گری نویل مدافع سابق شیاطین سرخ، وضعیت فعلی پل پوگبا را با وضعیت برایان رابسون هافبک افسانه ای یونایتد در دهه 80 میلادی مقایسه کرد. از نظر نویل، هواداران روی پوگبا وسواس دارند و هر حرکت او با جزئیات، مورد توجه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Goal، پوگبای 26 ساله، هیچ گاه به دلیل استعدادی که در ساق هایش دارد، از این موضوع که مهره اصلی فرانسه و منچستریونایتد باشد، فرار نکرده است. با این حال، او از زمان بازگشت به فوتبال انگلستان در سال 2016، نتوانسته است هواداران و منتقدان را راضی نگه دارد. گری نویل هم در زمره منتقدان هافبک فرانسوی یونایتد قرار دارد و معتقد است که او با چنین استعدادی، چیزهای بیشتری برای عرضه کردن در چنته دارد. نویل در تازه ترین گفت و گویش با Off The Ball، در مورد پوگبا صحبت کرده است. مدافع پیشین شیاطین سرخ، گفت: 

در حال حاضر وسواس زیادی روی پوگبا وجود دارد چون او بزرگ ترین بازیکن بزرگ ترین باشگاه است. او با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شده است و مردم باید موضوعی برای صحبت و انتقاد کردن داشته باشند. فکر نمی کنم انتقادی که از ضربه پنالتی او در مقابل وولورهمپتون کردم، تفاوتی با انتقادهایی که در مقاطع مختلف از وین رونی، روی کین یا دیوید بکام می شد، داشته باشد. کاپیتان، رهبر و بهترین بازیکن تیم، کسی است که باید بایستد و انتقاد های وارد شده را پذیرا باشذ. این همان کاری است که مدیر و سرمربی نیز، انجام خواهند داد. انتقاد های صورت گرفته متوجه کمک مربی یا وینگر چپ یا دفاع راست تیم نخواهد شد و این مرد شماره یک تیم است که مورد انتقاد قرار می گیرد و چنین موضوعی هیچ گاه تغییر نمی کند. 

نویل در ادامه گفت: 

روی صحبتم با مردم است. پوگبا به نظر پسر فوق العاده ای است. و اگر منصف باشیم او به خوبی تمرین می کند و انسان خوبی است. من زمانی که او پسر جوانی بود، در باشگاه حضور داشتم. بنابراین انتقادهایی که از او می شود و فشاری که از جانب طرفداران بر روی او وجود دارد، به علت بهترین بودن اوست. او ستاره منچستریونایتد است. شرایط او مشابه با شرایط برایان رابسون در دهه 80 است. یونایتد در آن زمان دچار مشکل بود و مردم همه تقصیرها را بر گردن رابسون می انداختند و اکنون نیز همه فشار ها بر روی پوگباست. با این حال، چنین فشاری، همان چیزی است که پوگبا در حال حاضر به آن نیاز دارد. او می خواهد بهترین بازیکن دنیا باشد. پس باید به او بگویم برو و به ما نشان بده که بهترین بازیکن دنیا هستی. این تیم جوان و بی تجربه را که به یک رهبر در زمین نیاز دارد، به دوش بکش. دو هفته پیش در تلویزیون گفتم آیا عالی نیست که او این هدف را داشته باشد که در پایان این فصل، بهترین بازیکن لیگ برتر شود؟ برای این کار باید چه کارهایی انجام دهد؟ منچستریونایتد را به لیگ قهرمانان اروپا ببرد، قهرمان لیگ اروپا شود و در کل تیم را رو به جلو حرکت دهد. 

نویل در ادامه خطاب به پوگبا گفت: 

این مسئولیت را قبول کن. 12 ماه اینجا خواهی بود و بهترین بازیکن لیگ برتر و یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا خواهی شد. این چیزی است که از پوگبا می خواهم، چرا که باور دارم او توانایی انجام این کار را دارد. من به او ایمان دارم. با این حال، وقتی بازی هایی مانند بازی مقابل وولورهمپتون را می بینم ناامید می شوم و به همین دلیل از او انتقاد می کنم. به همین دلیل و به خاطر رسیدن به این اهداف، او باید پذیرای انتقاد ها باشد. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است