Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرزا آشوبی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی مقابل تراکتور به خبرنگار برنا گفت: بازی ترکتور تمام شده، اما قسمتی از صحبت‌های کالدرون بعد بازی برای من جالب بود که به مانند بازی نخست با پارس جنوبی جم از بازی حریف انتقاد داشت. این موضوع برای من جای تعجب دارد که کالدرون چرا به بازی تیم خودش نمی‌پردازد، شاید حریفان بخواهند مقابل پرسپولیس فقط بسته بازی کنند و یا زیر توپ بزنند، سوال اینجاست که برنامه پرسپولیس در این‌باره چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من از بازی پارس‌جنوبی زیاد بدم نیامد، ولی در بازی تراکتور پرسپولیس فقط سانتر می‌کرد و وقتی صاحب توپ و میدان بود برنامه مشخصی نداشت. البته شکی در این موضوع نیست که باید درباره عملکرد کالدرون در پرسپولیس صبور باشیم. باید همان حمایت حداکثری که از برانکو انجام می‌شد از کالدرون هم صورت بگیرد و نباید فراموش کنیم برانکو با فوتبال ایران آشنا بود و طی 4 سال این عناوینی که بدست آورد بر اثر ثبات در کادر فنی بود و اینکه برانکو هر بازیکنی را می‌خواست کنار می‌گذاشت و بازیکن دیگری را جایگزین می‌کرد. من امیدوارم اتفاقات بسیار خوبی برای پرسپولیس رخ خواهد داد و فوتبال مالکانه و هجومی جایش در پرسپولیس خالی است.

وی درباره بازی‌های سخت پرسپولیس در هفته‌های آینده مقابل سپاهان و استقلال نیز عنوان کرد: سپاهان امسال خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرده است، این تیم که سال گذشته نایب قهرمان شد، بازیکنان اصلی خود را حفظ کرد، بازیکن جدید مورد نظر کادر فنی را جذب کرد و دیدید در دو هفته ابتدایی موفق به شکست حریفانش شد. به نظر من در این بازی آنالیز زردپوشان اصفهانی بسیار اهمیت دارد و با یک آنالیز صحیح می‌توان روزنه‌های نفوذ این تیم را بست و در مقابل راه‌های رسیدن به دروازه این تیم را تمرین کرد.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران درباره دربی هفته چهارم نیز گفت: دربی یک بازی خاص است و بستگی به حضور نفرات و وظیفه محول به آنها می‌شود، اگر چه استقلال در دو هفته اول نتایج خوبی نگرفته ولی معتقدم استراماچونی در حال انجام دادن کار خودش است، معمولا هرچند سال یکبار یک دربی جذاب و دیدنی خواهیم دید و من معتقدم این دربی پتانسیل جذابیت را دارد و امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس پایتخت پرسپولیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم

گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  پس از تساوی سرخپوشان مقابل سپاهان اظهار کرد: ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم، اما امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.

او افزود: تنها یک تیم بود که می‌خواست برنده شود و سپاهان فقط وقت تلف کرد. به نظرم امروز دکتر ربیعی، پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید! او  ۲۰ بار آمد و رفت. انگار در کیفش جادو می‌کرد. می‌آمد و بازیکن خوب می‌شد. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. ۲ تیم فرصت بسازند و ۲ تیم بخواهند پیروز شوند، اما امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.

گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند