Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@22:52:00 GMT

صدرالساداتی‌ها آفتابی شدند +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۴۴۸۲

صدرالساداتی‌ها آفتابی شدند +عکس

خبرگزاری تسنیم: مهدی صدرالساداتی دقایقی قبل با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود رسماً پس از ٧٢ ساعت اعلام حضور کرد.

او در این استوری اینستاگرامی که ساعت ۱۱:۱۹ دقیقه جمعه شب ثبت شده عکسی از تابلوی سبز بزرگراه‌ها منتشر کرده که نشان میدهد در ٥ کیلومتری کیاسر است.

صدرالساداتی ذیل این عکس نوشته "نه در قم هستیم و نه در اختفای اختیاری"

اشاره او به خبر شب گذشته درباره اختفای اختیاری آن‌ها و همچنین اظهارات ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس و احمد امیرابادی دیگر نماینده مجلس است که در واقع خبراولیه را تایید و جزییاتی به آن افزوده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوری صدرالساداتی در واقع تلاش کرده این روایت را مخدوش کند، اما این استوری بیش از هرچیز در تایید همین روایت است.

 

همچنین برخی اکانت‌های توئیتری تصاویری که توسط دوربین‌های مداربسته گرفته شده منتشر کردند که در آن نشان می‌دهد آقای صدرالساداتی در حوالی ساعت ۱۰ دیشب (جمعه شب) از یک مغازه در حال خرید قلیان است!

از بیش از ٢٤ ساعت قبل برخی فعالان فضای مجازی نزدیک به صدرالساداتی نوشتند که برادران صدرالساداتی ٤٨ ساعت است که از خانه در قم خارج شده اند تا از تهران به بندرعباس بروند، ولی گوشی هر دوی آن‌ها خاموش شده و معلوم نیست در کجا به سر می‌برند.

مشخصاً این فضاسازی نهاد‌های امنیتی و قضایی را متهم میکرد که صدرالساداتی در پی مطالب اینستاگرامش با برخورد قضایی امنیتی و یا ربایش افراد نامعلوم روبرو شده است.

اما ماجرا آنگاه پیچیده‌تر شد که منابع مطلع گفتند آن‌ها نه تنها ربوده و یا دستگیر نشده اند بلکه در اختفای اختیاری در حوالی قم به سر می‌برند.
این خبر شب گذشته در تسنیم منتشر شد.

منابع مطلع در این باره جزییات بیشتری با تسنیم در میان گذاشتند.
"صدرالساداتی‌ها از همان ابتدا با خاموش کردن گوشیهایشان به روستای فردو در نزدیکی قم بازگشته و در منزل برادر غفار عباسی (معروف به عباس غفاری) مستقر شده بودند. با این حال این برادران امروز و پس از روشن شدن جزییات برنامه شان و افشای آن توسط رسانه ها، از منزل خارج شده راننده خود را در حوالی پردیسان قم پیاده کرده و سپس به سمت مازندران به راه افتاده اند. "

قوه قضاییه هنوز دستوری برای دستگیری آن‌ها نداده است.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس نیز دقایقی پیش در توییتر خود نوشت: " آقای صدرالساداتی شما به قم آمدید و بعد به روستای فردو رفتید در شهر کهک خرید کردید بعدش هم به تهران رفتید بعد هم به طرف کیاسر. پدر بزرگوار ادعا کرده بی خبر و نگرانم به جای استوری یه تماس با ایشان می‌گرفتید. به خدا پناه می‌بریم از شر شیطان"

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: برادران صدرالساداتی کیاسر عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900963

دیگر خبرها

  • امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • واکنش اوسمار به استوری امید نورافکن
  • ???? استوری پوریا پورسرخ برای وحید شمسایی | عکس
  • عکس/استوری پوریا پورسرخ برای قهرمانی فوتسال ایران
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟