Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره گزینه مناسب ریاست فدراسیون والیبال و احتمال حضور فرد غیر والیبالی برای این سمت گفت: والیبال ایران پس از انقلاب روسای زیادی به خود دیده است اما یزدانی خرم و داورزنی دو فرد تاثیرگذار در این حوزه بوده‌اند. راجع به روسای قبل از این دو نظری ندارم چرا که اطلاع دقیقی از آنها ندارم به همین دلیل نمی توانم قضاوت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی خرم و داورزنی هر دو مدیران بزرگ و تاثیرگذاری بودند که هیچ کدام هم والیبالی نبوده‌اند ولی مدیران خوبی بودند که والیبال مدیون آنهاست. پس نمی‌توان ملاک حضور در این پست را والیبالی بودن فرد قرار داد.

کارشناس والیبال تاکید کرد: با توجه به عملکرد یزدانی خرم و داورزنی درست و منطقی نیست که بخواهیم شرط حضور در ریاست این فدراسیون را والیبالی بودن فرد بدانیم. والیبال به شخصی دلسوز نیاز دارد که بتواند شرایط را به خوبی اداره و در جذب اسپانسرها قوی عمل کند. فردی که روابط عمومی بالایی داشته و توانایی درآمدزایی برای والیبال را نیز داشته باشد و بتواند شرایط ایده آلی برای تیم های والیبالی به وجود آورد. اینها بسیار مهم تر از این است که شخص حتما والیبالی باشد. البته اگر گزینه والیبالی باشد و در کنار آن نیز مدیر قدرتمندی باشد قطعا تاثیرگذارتر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چنین گزینه‌ای که هم والیبالی و هم مدیر قدرتمندی باشد وجود دارد یا خیر؟ گفت: راجع به این موضوع بحث نمی‌کنم ولی افشار دوست از جمله افرادی است که در دوران دبیری‌اش در فدراسیون عملکرد مثبتی داشته و کاربلد است. او در شاخه‌های مدیریتی فعالیت داشته است. قصد بی احترامی به سایر گزینه‌ها را ندارم  ولی از بین گزینه‌های والیبالی افشار دوست کاربلد است.

شهنازی ادامه داد: اینکه گزینه ریاست مورد قبول جامعه والیبال باشد نیز حائز اهمیت است. یزدانی خرم و داورزنی هر دو به دلیل عملکرد مثبت مورد قبول جامعه والیبال بودند. اگر فردی غیر از والیبال قصد حضور داشته باشد باید مورد تایید جامعه والیبال قرار گیرد و در کوتاه مدت تاثیرگذار باشد. باید سابقه روشن مدیریتی داشته باشد.

کارشناس والیبال در پایان گفت: نباید روی گزینه والیبالی بودن بحث کرد. در موضوع والیبالی بودن افشار دوست فرد تحصیلکرده و مناسبی است و در گزینه غیر والیبالی داورزنی اگر قصد بازگشت داشته باشد عالی می شود. بحث حضور داوری نیز مشخص نیست و پس از تصمیم گیری درباره آن می‌توان صحبت کرد. امیدوارم هرکسی که رئیس می شود بتواند شرایط والیبال را عالی‌تر کند که این نیازمند بودجه و برنامه ریزی هدفمند است.

کد خبر 4709915 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر شهنازی فدراسیون والیبال والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی بسکتبال مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتورسازی فوتسال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عمرو ورده یکی از بازیکنان خارجی بود که در تابستان سال قبل بحث حضور او در استقلال مطرح شد. ظاهرا این بازیکن مصری در فهرست نکونام قرار داشت اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

به گزارش ایسنا و به نوشته العین، این بازیکن مصری جنجالی داستان بسیار عجیبی دارد به طوری که در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده است.

عمرو ورده علاقه عجیبی به عوض کردن باشگاه دارد به طوری که استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است. او تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد بدون آن که مقصد بعدی خود را مشخص کند.

البته ورده از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است به طوری که در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی توانست ۵ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902658

دیگر خبرها

  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم