Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های برنا؛ محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران؛ در پاسخ به سئوالی در خصوص اختلافات به وجود آمده میان پلیس و شهرداری بر سر اعمال جریمه و اخذ عوارض نسبت به خودرو‌هایی که در حلقه دوم ترافیکی تردد می‌کنند، گفت: هیچ اختلافی وجود ندارد و همان طور که طبق قانون پلیس اجازه جریمه دارد، شهرداری نیز طبق قانون اجازه دریافت عوارض دارد و این دو مسیر‌های جداگانه‌ای هستند که محل خرج آن‌ها هم متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جریمه به حساب خزانه و عوارض به حساب شهرداری می‌رود و خرج توسعه حمل و نقل همان شهر می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه اگر شخصی عوارض ندهد، بدهکار می‌شود و بعد از مدتی هم جریمه خواهد شد، گفت: در سال‌های گذشته طرح ترافیک به صورت سالیانه ارائه می‌شد و تنها عده‌ای از خواص توانایی خرید آن را داشتند و شهرداری هم پول خوبی از این محل دریافت می‌کرد، اما اکنون ما این موضوع را وابسته به ساعت ورود و خروج کردیم و مردم می‌توانند تردد خود را کنترل کنند.

پورسیدآقایی ادامه داد: اگرچه این روش سبب کاهش درآمد شهرداری شده است، اما باید توجه داشت که تنها دلیل آن کاهش تردد شهروندان و مدیریت مصرف از سوی آن‌ها بوده است.

او افزود: این اتفاق مبارکی است که هم مردم هزینه کمتری می‌دهند و هم شهر خلوت‌تر و آلودگی هوا نیز برطرف می‌شود، ضمن اینکه ما هم با کاهش درآمد شهرداری مشکلی نداریم، زیرا شهر خلوت، هزینه کمتری دارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک حمل و نقل درآمد شهردار تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد

سید محسن هاشمی در گفت وگ و با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کندوان به دلیل تخلیه با ترافیکی مسدود و تردد از محورهای جایگزین برقرار است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تصاویر دریافتی، تردد در محو چالوس محدوده میانک، مجلار و در محور هراز مسیر شمال جنوب محدوده‌های چلاو، بایجان شاهند شت ترافیک سنگین در جریان است.

وی گفت: از نظر شرایط جوی شاهد بارش باران در سوادکوه و محور کناره هستیم.

کد خبر 6096141

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد