Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:57:09 GMT

کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما در سواحل کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۵۳۵۹

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی روز‌های آینده تشریح کرد.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور، گفت: برای امروز بعد از ظهر برای مناطقی از آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران افزایش ابر و بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکشنبه و دوشنبه بر شدت بارش‌ها در مناطق مذکور افزوده می‌شود حتی شرق مازندران و خراسان شمالی و گلستان را نیز در بر می‌گیرد.

گودرزی با بیان اینکه سه شنبه و چهارشنبه از میزان بارش هخا کاسته می‌شود، افزود: غرب سواحل همچنان بارش‌های پراکنده را خواهد داشت و به این ترتیب احتمال آب گرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه روند کاهش دما در سواحل دریای خزر پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: به لحاظ دمایی کاهش محسوس ۶ تا ۱۰ درجه دما برای دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از شمال غرب و شمال شرق کشور نیز داریم.

وی ادامه داد: دو شنبه و سه شنبه برای بخش‌هایی از شمال شرق و شرق به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک داریم.

گودرزی افزود: سه روز آینده آب‌های خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد شد که دیگر شرایط شنا کردن و صیادی نخواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان تهران صاف بوده و بیشینه دما ۳۳ درجه را تجربه خواهد کرد، گفت: شهرکرد با دمای ۶ درجه به عنوان خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۸ درجه به عنوان گرم‌ترین مراکز استان بوده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کاهش دما سواحل عمار صالحی مهدی علی محمدی گام سوم برجام سرگئی لاوروف ماه محرم سامانه سماح شب هفتم محرم شهرستان بهمئی حوزه های انتخابیه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۸ درجه را نشان می‌دهد است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۶۱ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۴ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد