Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت ناحیه مقاومت بسیج بن و با حضور مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام و مسئول ستاد اقامه نماز استان، از الگوهای برتر مسجد محوری شهرستان بن تجلیل شد.

مسئول ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ریشه در مساجد دارد و همین سخنرانی ها و منابر مساجد بودند كه مردم را از مسائل آگاه كردند و لرزه به اندام نظام فاسد پهلوی انداختند و طومار استبداد داخلی و استكبار جهانی را در هم پیچیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین كریمی اظهار کرد: همانگونه كه خداوند متعال در قرآن فرموده است، مساجد را مومنان آباد می كنند كه البته فقط منظور تعمیر و پرداختن به ظاهر مسجد نیست بلكه وقتی مساجد به پایگاه اجتماعی و حل مشكلات تبدیل شود و جوانان و نوجوانان حضور پررنگ در مسجد داشته باشند، آن موقع مسجد به معنای حقیقی آباد خواهد شد.

وی افزود: باید سعی كنیم برخورد ما به گونه ای باشد كه نوجوانان و جوانان به مسجد جذب شوند تا در فضایی معنوی رشد پیدا كنند تا از دامهایی كه شیاطین جنی و انسی برای آنها پهن نموده اند محفوظ بمانند و در آینده بتوانند مدیرانی پاكدست و انقلابی و جهادی برای صحنه های پیش روی انقلاب اسلامی باشند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: ناحیه مقاومت بسیج بن اقامه نماز اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان