Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:22:33 GMT

تشدید بازرسی از بازار نوشت‌افزار در سردشت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۷۴۲۱

تشدید بازرسی از بازار نوشت‌افزار در سردشت

«وریا قریشی» روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با مشارکت پنج گروه از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف سردشت در سطح این شهرستان در حال اجراست.

وی افزود: علاوه بر اجرای طرح تشدید بازرسی ویژه بازگشایی مدارس، سامانه ۱۲۴ این سازمان نیز به صورت شبانه‌روزی جهت دریافت هرگونه گزارش گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و هرگونه تخلفات صنفی در خدمت عموم شهروندان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان درج برچسب قیمت روی تمام کالاها الزامی است و باید همه فروشندگان این امر را رعایت کنند.

وی با اشاره به برخورد جدی با واحدهای امتناع کننده از این امر، گفت: خودداری از نصب برچسب قیمت روی کالا مسبب اصلی گران‌فروشی در بازار است.

رسیدگی به قیمت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی است.

اتاق اصناف سردشت در قالب ۱۱ اتحادیه شامل قالیبافان و بافندگان، قهوه‌داران و اغذیه فروشان، فروشندگان لوازم خانگی، عکاسان و طلافروشان، قنادان و نانوایان، مصالح ساختمانی و جوشکاران، آرایشگران و خیاطان، مشاورین املاک و اتومیبل، فروشندگان کیف و کفش و پارچه، لوازم یدکی و خدمات فنی خودرو فعالیت می‌کنند.

اصناف سردشت در قالب حدود پنج هزار پروانه کسب به صورت قانونی فعالیت می‌کنند؛ در جهت تسهیل امورات بازاریان و صاحبان اصناف سطح شهرستان سه نمایندگی در شهرهای سردشت، ربط و میرآباد نیز دایر شده است.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

۷۵۶۲/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر حقوق سازمان صنعت و معدن صنعت معدن و تجارت قانون کیف و کفش قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746318

دیگر خبرها

  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳