Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول گرامی اسلام (ص) در حدیثی آن هم در منابع معتبر اهل تسنن فرمودند «کسی که با عشق اهل بیت بمیرد، شهید و آمرزیده شده، مرده است.» ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان استاد حوزه و مفسر قرآن کریم در هفتمین شب از مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در حسینیه هدایت گفت: رسول گرامی اسلام (ص) در حدیثی آن هم در منابع معتبر اهل تسنن فرمودند «کسی که با عشق اهل بیت بمیرد، شهید و آمرزیده شده، مرده است» عشقی که موتور محرک برای عمل و اخلاق است، عاشق اهل بیت هیچگاه مالی از ربا که نجس‌ترین پول است به دست نمی‌آورد، عشق در این حدیث چیزی است که انسان را به سوی اخلاق و عمل می‌کشاند، اهل بیت به ما فرمودند هرگاه لغزشی ایجاد شد در آن نمانیم بلکه حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روایتی از رأفت و مهربانی حضرت کاظم (ع) افزود: روزی گنهکاری وارد کوچه شد، ننوشتند چه گناهی کرده بود، از سر کوچه انتهای کوچه را نگاه کرد و موسی بن جعفر (ع) را دید، به سرعت کنار دیوار کوچه آمد و صورتش را روی دو دستش قرار داد و به دیوار چسبید که امام کاظم (ع) را نبیند و امام هم او را نبیند، وقتی امام (ع) داشت از آنجا عبور می‌کرد، دست با محبتی روی شانه آن مرد گذاشتند و فرمودند: اگر لغزشی پیدا کردی، رویت را از ما بر نگردان، شما برای ما هستید، چرا خودتان را از ما پنهان می‌کنید؟

ادامه سخنان شیخ حسین انصاریان در این مراسم را در فایل صوتی زیر بشنوید.

گفتاری از حاج‌علی قربانی | منّت بزرگ خدا بر ما در دنیاگفتاری از حجت‌الاسلام رفیعی | طریق رشد اصحاب سیدالشهداء(ع)+صوتحسین سازور: صدا و سلامتی را می‌خواهیم تا برای امام حسین(ع) هزینه کنیممحبت امام حسین(ع) به خانواده در سخت‌ترین شرایط نبرد تداوم داشت/ ابیاتی که اباعبدالله در تکریم همسر و فرزندش سرودثمره اشک بر امام حسین (ع) + فیلم

انتهای پیام/

R1410/P1397/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امام حسین (ع) اهل بیت علیهم السلام موکب تسنیم ماه محرم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام حسین ع اهل بیت علیهم السلام ماه محرم امام حسین ع اهل بیت علیهم السلام ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

روابط عمومی شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به انجام تعمیرات و‌نوسازی شبکه‌های برق رسانی فردا ۱۵ اردیبهشت فرایند قطعی برق در برخی محدوده‌ها رخ می دهد.

این قطعی برق در مناطقی همچون  "بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل چهار راه هواپیمایی تا چهارراه استانداری و کوچه‌های منتهی به بلوار" ،  "بلوار حافظ از چهار راه دامپزشکی تا روبروی اداره پست مرکزی و کوچه‌های منتهی به بلوار" و "خیابان ورزش و خیابان پرستار" صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

زمان قطعی برق از ساعت  ۵:۳۰تا ۸:۳۰ صبح، به مدت ۳ ساعت اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند