Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سپهری معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره مشکلات انتخاب واحد در این واحد دانشگاهی گفت: دوشنبه هفته گذشته، 11 شهریورماه یک مشکل فنی در سایت دانشگاه ایجاد شد که دانشجویان ورودی 95 را با مشکل انتخاب واحد مواجه کرد. بعد از رفع این مساله تا به این لحظه، انتخاب رشته ورودی‌‌‌‌های مختلف دانشگاه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در ادامه درباره انتقال دانشکده هنر تهران مرکزی به سوهانک تشریح کرد: از مهرماه سال گذشته، انتقال دانشکده هنر تهران مرکزی به سوهانک به طور تدریجی انجام شد تا کلیه کارگاه‌‌‌ها و تجهیزات لازم برای دانشجویان این رشته ایجاد شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر، کلیه امکانات لازم کارگاهی برای دانشجویان رشته هنر در مجتمع دانشگاهی ولایت واحد تهران مرکزی وجود دارد همچنین دسترسی ارتباطی مناسب به مترو و خطوط حمل و نقل شرایط مناسبی را برای رفت و آمد دانشجویان فراهم کرده است.

گفتنی است، سال گذشته کلیه واحدهای دانشگاه آزاد تهران مرکزی به سوهانک انتقال یافت. دانشکده هنر آخرین دانشکده‌ای است که به مجتمع دانشگاهی ولایت منتقل شد. انتقال دانشکده های واحد تهران مرکزی به منطقه سوهانک اعتراض دانشجویان این دانشگاه را در پی داشت اما با تجهیزات مناسب و انسجامی که در این فضا ایجاد شد منجر به جلب رضایت دانشجویان شده است.

انتهای پیام/

188 / 167 معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی محمد سپهری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیات امنای یادمان شهدای کربلای چهار (علقمه) درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان کربلای چهار برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای کربلای چهار گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارایه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زایران شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای عملیات کربلای چهار و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان گفت: تمامی زیر ساخت‌های یادمان طبق طرح جامع یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور است و حل مشکلات اساسی یادمان‌ها برای ما اولویت دارد.

وی افزود: ستاد مرکزی در صدد پای کار آوردن تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها می‌باشد.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید محمدجواد ضیاییان معاون خادمین و خدمات زایران ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097309 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد