Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ارائه سوخت گازوئیل از اول مهرماه به کشاورزانی تعلق می‌گیرد که نسبت به پلاک گذاری تجهیزات ماشینی کشاورزی خود اقدام کرده باشند. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد خبر از جایگاه نخست استان سمنان در کشور در زمینه پلاک گذاری ادوات و تجهیزات کشاورزی داد و اظهار داشت: تمامی کشاورزان لازم است نسبت به پلاک گذاری ادوات ماشینی کشاورزی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در مورد پلاک‌کوبی دام‌های سبک و سنگین دامداران گفت: لازم است علاوه بر توجه دامداران نسبت به این اقدام، مسئولان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

جدیدترین وضعیت کارت‌ سوخت؛ از کارت‌های معطل در پست تا جایگاه‌داران متخلف/مصرف کارت شخصی کمتر از 10درصداستاندار خراسان جنوبی: سهمیه سوخت مرزنشینان 20 برابر افزایش یافتکشف 284 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای جنوب کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: هر فردی در هر شغل و جایگاهی باید خود را ملزم به اجرای قانون بداند؛ بنابراین اگر هر یک از ما تابع قانون باشیم؛ قطعاً از بروز مشکلات در حوزه‌های مختلف جلوگیری می‌شود.

خجسته پور یکی از الزامات قانونی در حوزه کشاورزی را توجه دامداران نسبت به پلاک گذاری دام‌های خود عنوان کرد و گفت: باید حمل‌ونقل دام سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی و مبادی ورودی و خروجی استان به‌دقت مورد کنترل و نظارت قرار گیرد تا متخلفان و افرادی که از قانون سرپیچی می‌کنند، شناسایی و در نتیجه از هرگونه قاچاق جلوگیری شود.

وی با اشاره زمان‌های تعیین‌شده و ابلغ شده به دامداران برای پلاک‌کوبی دام‌هایشان گفت: پس از پایان مهلت تعیین‌شده با افراد متخلف بر اساس ضوابط و مقررات قانونی برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اقدامات لازم را برای تشویق و ترغیب دامداران برای پلاک‌کوبی دام خود انجام دهند تا آمار پلاک گذاری در این استان افزایش یابد.

خجسته پور عنوان کرد: کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و لازم است تا همه مردم و مسئولان تحقق شعار سال را در اولویت توجه قرار دهند و نقشی تعیین‌کننده در رونق تولید داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از رفع تداخل ۹۰۰پلاک کشاورزی در این استان طی دو سال اخیر خبر داد. - اخبار استانها -

سید عماد شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به وجود 800هزار هکتار اراضی کشاورزی در لرستان، گفت: تولیدات کشاورزی در این استان به بیش از سه میلیون تن رسیده‌است.

او با بیان اینکه مساحت گلخانه‌های لرستان تا پیش از دولت سیزدهم 78هتکار بوده‌است، اضافه کرد: این میزان اکنون به بیش از 115هکتار رسیده‌است.

بازگشت 6هزار مترمربع از اراضی لرستان به چرخۀ تولید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام کرد: تولید گندم این استان در ابتدای دولت سیزدهم 123هزار تن بود، اما این میزان به رشد چهاربرابری و حدود 530هزار تن در دو سال اخیر رسیده‌است.

شاهرخی با تأکید به اینکه پروژۀ رفع تداخلات کشاورزی از سال 1394 آغاز شده‌است، بیان کرد: 900پلاک از اراضی لرستان طی دو سال اخیر رفع تداخل شده‌است.

او با بیان اینکه حدود 45 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان انجام شده‌است، مطرح کرد: این میزان 30درصد بیشتر از نیاز مصرف در این استان است.

شاهرخی با اعلام اینکه لرستان جزو سه استان برتر در ذخیره‌سازی مرغ است، خاطرنشان کرد: حدود1200تن از ابتدای فروردین تاکنون در این استان منجمد شده‌است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به افزایش 50درصدی تولید تخم‌مرغ در لرستان، اضافه کرد: برنامه داریم که این میزان را به 18هزار تن تا پایان 1404 برسانیم.

انتهای پیام/‌644/.

دیگر خبرها

  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم