Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دستور وزیر راه و شهرسازی و طی هماهنگی‌های به عمل آمده، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه‌ها و مدیر کل راه‌های روستایی سازمان حمل و نقل و راهداری کشور پیرامون پیگیری مشکلات راه‌های تفرش، آشتیان و فراهان برگزار شد.

وی با اشاره به پیگیری بحث تکمیل جاده اراک-فرمهین در بخش روستای عزیز آباد و زیرگذر مربوط به این محور، افزود: در این جلسه همچنین رفع مشکلات موجود در مقطع ایبک آباد تا شهر صنعتی این محور و همچنین تکمیل محور و تعریض محور اراک-فرمهین و محور فرمهین-آشتیان پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد مدیر کل مربوطه در شرکت زیرساخت طی روزهای آتی در شهرستان حضور یافته و از این دو پروژه بازدید کند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با اشاره به وجود مشکلاتی با شرکت جهاد نصر نیز خاطرنشان ساخت: این شرکت قراردادی را منعقد نموده ولی متأسفانه روند کار بسیار کند است و نارضایتی مردم هم از این موضوع بسیار زیاد است.

وی گفت: در رابطه با تعریض جاده آشتیان به فرمهین که از دیرباز پیگیری‌های لازم برای آن انجام شده بود با توجه به مناقصه‌ای که برگزار شده امید می‌رود به زودی برنده مناقصه مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

حسینی خاطرنشان ساخت: بحث دیگر در حوزه راه‌های روستایی و زیرگذرهای موجود بود که خوشبختانه عملیات اجرایی زیرگذر کردیجان و نادرآباد که به صورت نیمه کاره رها شده بودند طی انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید در حال انجام است و مقرر شده تا پایان مهرماه این دو زیر گذر نیز به بهره برداری برسند.

وی با اشاره به رفع مشکلات دو راهی راهجرد به سمت آشتیان به عنوان یکی از درخواست‌های مهم مردم این منطقه، بیان داشت: بر این اساس قرار داد منعقد، پیش پرداخت واریز شده و عملیات اجرایی آن از روزهای آتی آغاز خواهد شد و خبر بسیار خوبی برای مردم این منطقه است.

حسینی توضیح داد: در رابطه با جاده‌های خاکی و روکش آسفالت برای سال ۹۸ اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده و امید می‌رود با تخصیص این اعتبارات بتوان اقدامات مؤثری در حوزه روکش راه‌های روستایی سه شهرستان مذکور انجام داد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در تلاش هستیم برای تعدادی از قراردادهایی که در حوزه بهسازی و آسفالت جاده‌های خاکی به خصوص در شهرستان‌های تفرش و فراهان در دست اقدام است، گام اساسی برداشته شود.

وی افزود: بیشترین تاکید ما در مورد زیرگذر راهجرد است که مقرر شد سازمان حمل و نقل و راهداری مبلغی را به قید فوریت به استان ابلاغ کند و ضمن بازدیدی که مقرر است مدیرکل راه‌های روستایی کشور از شهرستان داشته باشد شاهد شروع عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با اشاره به جلسه خود با معاون عمرانی استاندار مرکزی نیز اظهار داشت: طی این جلسه اقداماتی که می‌بایست در این مسیرها انجام شود بررسی شده، ولی روند و سرعت این اقدامات رضایت بخش نیست. مطلوب است که قبل از شروع فصل سرما عملیات روکش آسفالت و بهسازی راه‌های این سه شهرستان به انجام برسد.

کد خبر 4713364

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسینی راهسازی نمایندگان مجلس هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان خرم آباد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال وبختیاری در نشست شورای اداری بخش ناغان شهرستان کیار، گفت: برای جاده ارتباطی شلمزار، ناغان به کارون ۴ از محل اعتبارات دور نخست سفر‌های استانی رئیس جمهور به استان و ردیف‌های بودجه‌ای دیگر تامین اعتبار شده است.

وی افزود: همچنین ماده ۲۳ جاده فرخشهر - شلمزار - دزک نیز که با این جاده ارتباطی موضوعیت دارد، گرفته شده است.

حیدری همچنین بر ضرورت تامین اعتبار لازم برای تامین بخشی از مطالبات تونل زره نیز تاکید کرد.

وی در خصوص اهمیت اجرای پروژه پمپاژ آب کشاورزی در ناغان، گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری مصوب شده که اجرای کامل این طرح می‌تواند تحولی در قطب کشاورزی استان به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید

برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار

حیدری با تاکید بر ساماندهی مسیر‌های رودخانه‌ها در منطقه ناغان، گفت: تلاش می‌شود با به سرانجام رساندن طرح پمپاژ آب کشاورزی در ناغان هدیه خوبی از طرف دولت سیزدهم به مردم این منطقه داده شود.

وی تاکید کرد: ساماندهی و تامین آب پایدار شهر‌ها و روستا‌های بخش ناغان به خصوص روستا‌هایی که آب ندارند از محل اعتبارات محرومیت زدایی، سفر استانی دولت و سایر منابع اعتباری تامین اعتبار شود.

حیدری همچنین سرعت بخشی در روند اجرای دامداری‌ها، توسعه گلخانه‌ها و تبدیل آبیاری سنتی به نوین، رفع مشکلات محدودیت زیست‌محیطی روستاها، حل مشکل پسماند، رفع مشکلات و تامین آب ناحیه صنعتی و معادن، ایجاد ظرفیت گاز و گازرسانی به گلخانه‌ها در بخش ناغان، ایجاد نشاط با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف نهضت ملی از اولویت‌های دولت سیزدهم، است بیان داشت: سرعت بخشی در روند تعیین تکلیف زمین برای نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین تامین زمین جوانی جمعیت در روستا‌ها و شهر‌ها باید به عنوان یک اولویت باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

حیدری ادامه داد: همچنین بر ضرورت تعیین تکلیف طرح‌های تفصیلی و تکمیلی شهر و همچنین ورودی شهر ناغان تاکید کرد.

شهرستان کیار در فاصله ۳۵کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و بخش ناغان در ۸۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان