Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد پیش از ظهر شنبه در نشست طرح استراتژی توسعه شهری گفت: از شوراها و شهرداری‌های شهرستان گناوه درخواست می‌کنم که با هدف گذاری مشخص و بر اساس برنامه ریزی مدون و چشم انداز کاری برای حل مشکلات شهرستان تلاش کنند.

وی افزود: علیرغم همه مشکلات و کمبودها در زمینه اعتبارات و بودجه‌ها ولی باید بر اساس برنامه برای حل مشکلات با برنامه ریزی مشخص کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه توسعه ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور مورد تاکید مسئولان کشوری و استاندار است گفت: شهرستان گناوه جز ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته و هدف وزارت کشور قرار گرفته و نگاه ویژه‌ای به توسعه این شهرستان شده است که باید از این موقعیت و فرصت به دست آمده نهایت بهره را برای پیشرفت شهرستان برد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شهرستان گفت: شهرستان گناوه از شهرستان‌های گردشگر پذیر است که سالانه میلیون‌ها مسافر وارد این شهرستان می‌شوند و باید برای جذب گردشگر و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برنامه ریزی مناسب و کار کرد.

پاک نژاد بیان کرد: روستاهای شهرستان گناوه نیز دارای موقعیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی هستند و علاوه بر برنامه توسعه شهرها باید به توسعه روستاها هم توجه کرد و این نیز در دستور کار باشد.

وی بیان کرد: شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌های فراوانی است که برای بهره مندی بهتر و استفاده بهینه مردم از این ظرفیت‌ها باید آموزش‌های لازم در این زمینه جدی گرفته شود.

کد خبر 4713120

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه توسعه شهری هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان خرم آباد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی