Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@03:13:06 GMT

وقف 2 واحد آپارتمان مسکونی توسط بانوی خیر کرجی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۱۱۷۳

وقف 2 واحد آپارتمان مسکونی توسط بانوی خیر کرجی

حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: بانو«عفت باباصفری»، وقف خود را با نیت مصارف معینه از جمله پژوهش‌های قرآنی و سایر علوم دینی، کمک به برگزاری مراسم‌های مذهبی، کمک هزینه طلاب نیازمند و کمک به ساخت مدارس دینی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از این آپارتمان‌ها در خیابان نرگس منطقه عظیمیه کرج با متراژی بالغ بر ۹۱ متر مربع و ارزش ریالی ۱۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال واقع شده است.
این مسئول بیان کرد: آپارتمان دیگر در خیابان تختی منطقه عظیمیه واقع شده که مساحتی بالغ بر ۱۱۶ متر مربع داشته و ۱۳ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال ارزش آن برآورد شده است.
مهدیان گفت:‌ بر اساس وقف‌نامه تنظیم شده مقرر شد که تا زمان حیات این بانوی نیکوکار، این دو واحد آپارتمان در اختیار شخص واقف قرار داشته باشد و پس از درگذشت بانو باباصفری، تولی‌گری آن در اختیار اوقاف و امور خیریه قرار گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی مهدیان اوقاف کرج وقف آپارتمان بانوی کرجی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) در استان از اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام)، لایروبی دو رشته قنات، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در منطقه عشایری دهدلی خبر د اد.
سردار اکبری افزود: همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلوواتی برای ۱۰۰ تا ۱۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎‌های بسیج سازندگی است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول