Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:32:05 GMT

بازگشت کاپیتان پیکان از هفته سوم

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۱۲۰۴

بازگشت کاپیتان پیکان از هفته سوم

مدافع باتجربه پیکان از هفته سوم قادر به همراهی این تیم خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، مهران موسوی، بازیکن باتجربه و تاثیرگذار پیکان که به دلیل مصدومیت در ابتدای فصل این تیم را همراهی نمی‌کرد، با پایان تعطیلات و شروع هفته سوم قادر به حضور در ترکیب این تیم در صورت صلاحدید کادرفنی است.

پیکان طی دو هفته اخیر 6 گل دریافت کرده تا از حیث دفاعی موفق عمل نکند و اکنون حسین فرکی امیدوار است با بازگشت مهران موسوی، شرایط تیمش در این بخش بهبود یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیگر بازیکن مصدوم جابر انصاری است که طبق اعلام کادرپزشکی قادر است از اوایل مهرماه در تمرینات گروهی این تیم حضور یابد. مهاجم سابق استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

 

مهران موسوی پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهران موسوی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی اعلام شد که نام‌های مطرحی برای سوت زدن چیدمان شده‌اند.

کمیته داوران و در رأس آن خداداد افشاریان با توجه به حساسیت بالای هفته‌های پایانی لیگ برتر روی استفاده از داوران کم‌تجربه برای هیچ‌کدام از مسابقات ریسک نکرده‌اند و برای هر 8 بازی این هفته از داوران باتجربه استفاده شده است.

رضا عادل، امیرسامان سلطانی، سیدرضا مهدوی، پیام حیدری، مرتضی منصوریان، یاسر همرنگ، کوپال ناظمی و بیژن حیدری 8 داور وسطی است که در بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر سوت می‌زنند که همگی نام‌های سرشناسی در جامعه داوری محسوب می‌شوند.

جالب اینکه کمیته داوران از برخی داوران سرشناس دیگر مثل علی صفایی، علی اصغر مومنی و... به عنوان داور چهارم برخی بازی‌ها استفاده کرده که این مسئله هم نشان از حساسیت در چیدمان داوران دارد.

اگرچه امکان اینکه قضاوت همه بازی‌های لیگ برتر بی‌اشتباه باشد، وجود ندارد اما می‌تواند اینطور برداشت کرد که کمیته داوران با استفاده از داوران باتجربه و مطرح قصد دارد اشتباهات را در هفته‌های پایانی و مشخصا هفته بیست و پنجم به حداقل برساند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش