Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@00:57:02 GMT

مرجع کنترل بيت کوين کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۱۷۸۸

مرجع کنترل بيت کوين کجاست؟

خبرگزاری آریا- بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده است که توسط دولت، بانک مرکزی و یا سازمان خاصی مدیریت و کنترل نمی شود و خرید بیت کوین را هیچ سازمانی نمی تواند رصد نماید. مالکان اصلی این ارز کاربران هستند که در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. اگر از یک کاربر بیت کوین در مورد کار با این ارز  سوال بپرسید مطمئناً آن را چیزی جز یک برنامه بر روی گوشی که می توان توسط آن تراکنش انجام داد نمی پندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند روش کار با این سیستم تنها در همین حد برای کاربران ملموس است اما در واقعیت شبکه بیت کوین با سیستمی تحت عنوان بلاک چین کار می کند. بلاک چین از چندین بلوک تشکیل شده که تراکنش ها در آن ها قرار می گیرند. هنگامی که یک بلوک پر شد، تراکنش ها به بلوک دیگری ارسال می شوند و به همین ترتیب پشت سر هم قرار گرفتن این بلوک ها زنجیره ای تشکیل می دهد که بلاک چین نام دارد. در واقع هدف آن حذف واسطه در معاملات و نقل و انتقالات ارزی است.

برای خرید بیت کوین می توان از مراکز مبادلات ارزهای دیجیتال یا ووچر پرفکت مانی و خرید وبمانی نیز استفاده کرد و با استفاده از آن به خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده پرداخت. شما به راحتی در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از دنیا می توانید نسبت به ارسال یا دریافت ارز اقدام کنید زیرا این سیستم به کاربران خود اجازه می دهد بر تراکنش های خود کنترل کامل داشته باشند. تراکنش هایی که توسط بیت کوین صورت می گیرند بسیار امن اما غیر قابل برگشت هستند، بر این اساس شما باید با افرادی که اعتبار آن ها برای شما تائید شده وارد معامله شوید. تنها، فردی که ارز را دریافت می کند قادر به استرداد آن است. این شبکه از آن جهت امن است که به راحتی متوجه اشتباهات چاپی می شود و امکان ارسال پول به آدرس های نادرست و نامعتبر را به شما نمی دهد. همچنین تمام تراکنش ها بر روی شبکه به صورت دائم ذخیره می شوند و هر کاربر قادر به مشاهده معاملات خود است.

این ارز دیجیتال در پروسه ای رقابتی که استخراج نامیده می شود تولید می شود که بدین منظور افراد باید از شبکه برای خود جایزه دریافت کنند. استخراج کننده بیت کوین که ماینر نیز نامیده می شود تراکنش ها را پردازش نموده و با ایمن سازی شبکه، بیت کوین های جدید کسب می کند. به طور کلی استخراج این ارز رمزنگاری شده نوعی کسب و کار رقابتی است که میزان عرضه و تقاضا تاثیر بسزایی بر قیمت آن می گذارد، بدان معنا که هر چه تقاضا بالاتر باشد بهای آن نیز افزایش پیدا می کند. بیت کوین برای خریدهای الکترونیک مثل خرید پرفکت مانی یک سیستم مناسب است و تنها تفاوت آن با پول معمولی، معامله شدن آن به صورت دیجیتالی است. این ارز به صورت فیزیکی معامله نمی شود و هیچ بانک یا صاحب قدرتی مسئولیت آن را به عهده ندارد. با استفاده از بیت کوین دیگر خبری از کاغذ بازی های اداری و یا تشریفات قانونی نیست و شما در کمتر از چند دقیقه بدون هیچ دردسری می توانید کیف پول آن را بر روی موبایل یا کامپیوتر خود نصب کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرجع کنترل بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال

به گزارش همشهری آنلاین،با انتشار ویدیویی از حضور مهدی پاشازاده کاپیتان اسبق تیم استقلال در تمرین این تیم از چهره جدید کوین یامگا در جمع آبی‌پوشان هم رونمایی شد.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته و بر اثر برخورد با استوک یکی از بازیکنان استقلال از ناحیه چشم دچار جراحت و آسیب دیدگی شدید شد پس از پشت سر گذاشتن چندین عمل جراحی و دستیابی به بهبودی محدود حالا بعد از انجام تمرینات اختصاصی و انفرادی به محل تمرینات رفته و با بستن محافظ چشم بر روی صورتش لباس پوشیده و کنار دیگر بازیکنان استقلال به شکل نرم و آرام مشغول تمرین است.

اعضای کادر فنی استقلال در این باره اعلام کرده‌اند که کوین یامگا ظرف ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن کامل مشکل چشمش به تمرینات برگردد و احتمالاً از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم به میادین برگردد.

کد خبر 846667 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • بزرگ‌ترین گنج گمشده ایران کجاست؟
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟