Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجلاسیه شهدای ارتش استان مرکزی گفت: اجلاسیه ۱۴۰۰ شهید ارتشی استان مرکزی ۲۸ شهریور در اراک برگزار می‌شود. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ محمدرضا عسگری ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های اجلاسیه شهدای ارتش استان مرکزی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده برای اجلاسیه اظهار داشت: اجلاسیه یک هزار و 400 شهید ارتشی(نیروی زمینی، هوایی و دریایی) استان مرکزی در تاریخ 28 شهریورماه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری با سخنرانی «امیر سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نیاز جامعه و فرمایشات مقام معظم رهبری مردم باید در زمینه شناخت از شهدا آگاهی بیشتری داشته باشند زیرا با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی دشمن در زمان‌های مختلف تلاش کرده تا مشکلات بسیاری ایجاد کند و چرخه نظام و انقلاب را با مشکل روبه‌رو کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا کشور را از هدف اصلی خود دور کند اما نتوانسته در جنگ سخت خود اقدامی انجام دهد و در جنگ نرم با باورها و ارزش‌های ما بازی می‌کند به همین سبب باید آگاهی و اطلاعات خود را افزایش دهیم.

عسگری تصریح کرد: شهدا برای رسیدن به اهداف بلند و ارزش‌های نظام و کشور گام برداشتند و به‌دنبال نهادینه کردن ارزش‌های الهی در جامعه بودند که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هم در این مسیر حرکت می‌کند.

وی عنوان کرد: شهدا برای استمرار دین و گسترش نهضت الهی جان خود را در دفاع از حرم و دفاع از مرزها فدا کردند به همین سبب هر زمانی که دشمن فشار آورده کشور برای جلوگیری از رسیدن دشمن به اهداف خود تلاش می‌کند.

13 اجلاسیه در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا در استان مرکزی برگزار می‌شودهجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز برگزار می‌شود8 اجلاسیه شهدا تا زمان برگزاری کنگره 5400 شهید در کردستان برگزار می‌شود

دبیر اجلاسیه شهدای ارتش استان مرکزی بیان کرد: سپاه استان با همکاری دستگاه‌های دولتی برای برگزاری کنگره نقش امام(ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان برنامه‌ریزی کرده که اجلاسیه‌های مختلف از دستگاه‌هایی که در به ثمر رسیدن نظام و انقلاب نقش داشتند، برگزار می‌شود به همین سبب برای تداوم این حرکت بلند همه دستگاه‌ها باید همکاری داشته باشند.

عسگری تصریح کرد: اجلاسیه یک هزار و 400 شهید ارتش استان مرکزی با همکاری ارتش جمهوری اسلامی پیگیری می‌کنیم، از جمله برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اجلاسیه، پیگیری برای جمع‌آوری آثار شهدا است که با بنیاد شهید استان هماهنگی‌های لازم انجام شده و در این راستا  آثار و اسامی شهدا اخذ شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای سرکشی و دیدار با خانواده شهدا ادامه داد: با توجه به زمان محدود، دیدار با خانواده شهدای شاخص ارتش انجام می‌شود که در این راستا از سه خانواده شهید دیدار انجام شده است.

دبیر اجلاسیه شهدای ارتش استان مرکزی خاطرنشان کرد: طراحی تصویر حضرت امام(ره) با اسامی یک هزار و 400 شهید ارتش استان و تجلیل از جانبازان بالای 70 درصد و  آزاده‌ای که بالاترین سابقه آزادگی دارد نیز یکی دیگر از برنامه‌ها است.

عسگری بیان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها و تجهیزات ارتش و فراخوان برای جمع‌آوری خاطرات رزمندگان  و خانواده‌های آنها نیز انجام شده که در این راستا مسابقه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: برای رونمایی از تمبر اجلاسیه، برنامه‌ریزی شده و به دنبال این هستیم که در دیدار و سرکشی از خانواده شهدا به ویژه امیران و سرداران بتوانیم مستندی تهیه و در روز اجلاسیه به نمایش بگذاریم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به اقدامات انجام شده در فضای مجازی گفت: در کانال‌های ایتا، سروش، بله و تلگرام فعالیت‌ها و اطلاعات مربوط به اجلاسیه اطلاع‌رسانی می‌شود، همچنین اپلیکیشنی در راستای معرفی شهدای ارتش درحال آماده‌سازی است که به بهره‌برداری برسد.

عسگری افزود: هماهنگی در راستای فضاسازی عمومی در شهر انجام شده همچنین ساخت تیزر اجلاسیه هم در حال انجام است، دعوت از خانواده شهدا، تهیه پوستر و نشریه از ارتش جمهوری اسلامی نیز انجام می‌شود.

هماهنگی در زمینه برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروهای چهارگانه ارتش

جانشین اجلاسیه شهدای ارتش استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای ارتش گفت: تلاش می‌شود تا اجلاسیه و کنگره به نحو شایسته برگزار شود، هماهنگی لازم در زمینه برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروهای چهارگانه ارتش هم در حال انجام است.

سرهنگ مجتبی شمس افزود: با توجه به اینکه اجلاسیه با هفته دفاع مقدس مقارن شده امیدواریم این موضوع تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش

دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش‌گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش‌گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم پنج استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی‌ است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم