Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان یک موضوع تسهیل‌گر برای قرارگیری جوانان در منصب‌های دولتی است گفت: اعتماد به جوانان سبب توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با حضور مسئولان ارشد استان همایش «هر عزادار، یک پاکبان محرم» در سالن همایش مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد و به اهمیت امر ترویج فرهنگ کمک و حمایت در اجرای این طرح نظراتی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کدام از مسئولان به نقطه نظراتی در این همایش پرداخته و ایده‌های مورد نظر خود را برای هر چه بهتر اجرا شدن این همایش بیان کردند.

فرماندار اردبیل نیز در این همایش با اشاره به این که مشارکت مردم لازمه تحقق اجرای طرح پاکبان محرم است گفت: فرهنگ‌سازی در این زمینه برای پای کار آوردن مردم در اجرای طرح پاکبانان محرم بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه باید آموزش‌های نوین مبنای کار قرار گیرد.

لبیک نوجوانان اصفهانی به شهید 13 ساله کربلا؛ تجدید پیمانی به حلاوت عسل+ تصاویرنوجوانان امروز همچون حضرت قاسم (ع) باید پا در رکاب امام زمان (عج)‌ باشند‌امام جمعه خرم‌آباد: جوانان و نوجوانان در کربلا افتخار و عظمت آفریدند
جواد زنجانی افزود: در راستای دستیابی به اهداف موثرتر و بهتر اجرای برنامه‌ها و آئین‌های سنتی نیز با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ حسنه و نیز توجه به محیط زیست اولویت اساسی بوده و امیدواریم با تحقق این مهم در راستای پاکسازی شهر و توسعه این برنامه‌ها اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی بیان کرد: امید می‌رود در راستای تحقق این مهم تمام تلاش خود را به‌کار گیریم و با حمایت و همکاری همدیگر اجرای طرح را به صورت موفق در سطح استان همگانی کنیم تا تاسوعا و عاشورای امسال به دور از زباله و در شان و جایگاه اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شود.

زنجانی بیان کرد: تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان یک موضوع تسهیل‌گر برای قرارگیری جوانان در منصب‌های دولتی است که در این زمینه در اجرای طرح پاکبانان محرم نیز می‌توان به عینه مشاهده کرد که سپردن کار به دست این جوانان چه اندازه با شور و هیجان همراه است و چه خروجی‌های ارزشمندی به دنبال دارد.

اکبر نگاهی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار داشت: پاکبانان محرم اردبیل امسال همچون سال‌های گذشته با مشارکت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد اردبیل درسطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: پاکبانان محرم اردبیل از سال 94 توسط جوانان خلاق اردبیلی در استان راه‌اندازی شد که مورد استقبال شهروندان و عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) قرار گرفت و پاکبانان محرم اردبیل بدون هیچ چشم‌داشتی مادی در این برنامه شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امسال پاکبانان محرم با حمایت استانداری اردبیل، اداره ورزش و جوانان استان، شورای شهر اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

مشارکت مردم لازمه تحقق اجرای طرح پاکبان محرم است

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش اظهار کرد: اعتماد به جوانان به نفع مسئولان و جامعه است و در این زمینه اهمیت به برنامه‌های سیاست‌گذاری شده برای پیشبرد اهداف مورد نظر می‌تواند جوابگوی برطرف شدن مشکلات جامعه باشد.

وی بیان کرد: درصدد هستیم با اعتمادسازی بین مسئولان و جوانان استفاده از ظرفیت‌های جوانان را به عنوان یک گنجینه ارزشمند در جامعه استفاده کرده و در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که این موضوع برای ما حائز اهمیت بوده و می‌تواند در این زمینه نقش شایانی ایفا کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استفاده از توانایی‌ها و استعدادها برای رسیدن به یک جامعه ایده‌آل امری لازم و ضروری است و در این زمینه برطرف کردن مشکلات و نیز برخورداری از آخرین تجهیزات و امکانات می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون کند.

بدری تصریح کرد: نیروی جوان با کم‌ترین هزینه و آگاهی از مشکلات و مطالبات مردمی پای کار است و به همین دلیل اعتماد به جوانان سبب افزایش نگرش مثبت و توسعه جامعه در هر عرصه‌ای می‌شود که باید در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده کنیم.

ایده‌های نوین جوانان اردبیلی حمایت همه‌جانبه می‌شود

رئیس شورای شهر اردبیل نیز در ادامه با اشاره به این که ایده‌های نوین جوانان اردبیلی حمایت همه‌جانبه می‌شود بیان کرد: درصدد هستیم با احصای نیازهای شهری توسعه برنامه‌های فرهنگی را در سطح شهر به شرایط مطلوب برسانیم و در این زمینه با بهره‌گیری از برنامه‌های فرهنگی اثرپذیری بیشتری را شاهد باشیم.

علیرضا پوستی افزود: طرح «پاکبانان محرم» از طرح‌های ویژه فرهنگی است که با نتایج خوبی همراه بوده و هر سال به صورت باشکوه و منظم برگزار شده که نقش جوانان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است و درصدد هستیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف در این زمینه نیز به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح می‌توان به ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا در اجرای طرح پاکبانان محرم اشاره کرد که پیام‌های جدید ارزشمندی را به مردم انتقال می‌دهد و در این زمینه با فرهنگ‌سازی‌های مناسب به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

رئیس شورای شهر اردبیل  تصربح کرد: باید فرهنگ‌سازی در این زمینه به‌طور مناسب و قابل توجه در سطح شهر نهادینه‌سازی شود و در این زمینه همکاری همه‌ جانبه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه امری لازم و ضروری است و امیدواریم با همکاری همدیگر در این زمینه موفق عمل کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند

فرماندار سنندج گفت: معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در آئین نمادین بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری در شهر سنندج اظهار کرد: شهید مطهری یک معلم مخاطب‌شناس به تمام معنا بود و آثار این شهید فرزانه پس از سه دهه برای مخاطبان کاربردی است.

وی آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن جامعه با رسالت تربیت انسان‌ها دانست و افزود: فرهنگ در هر جامعه‌ای زیربنای رشد و توسعه پایدار است و خط مشی پیشرفت را مشخص خواهد کرد.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه معلم با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال سوق می‌دهد، خاطرنشان کرد: معلم، نقش راهبری و تربیت نسلی را برعهده دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور عهده‌دار مسئولیت‌های مهم آن جامعه می‌شوند.

عسکری گفت: معلمان معمار اصلی شخصیت افراد جامعه بوده و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

کد خبر 751378

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار شهرستان بوکان از پروژه در حال ساخت بیمارستان ٢۵٠ تختخوابی بوکان 
  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • حقوق معلمان از کارکنان دولت بیشتر شد؟
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم