Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- عوامل فیلم «ایده اصلی» پس از جنجال بر سر ممنوع‌التصویری هانیه توسلی، این‌بار می‌گویند بهرام رادان در فهرست ممنوعیت سیما قرار گرفته اما آیا واقعا رادان ممنوع التصویر است؟

تقریبا چند هفته مدام تیزرهای «ایده اصلی» با نام و تصاویر بهرام رادان روی آنتن می رفت. تولیدکنندگان این فیلم اما گلایه داشتند که رسانه ملی اجازه پخش تصاویر مربوط به هانیه توسلی را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانیه توسلی که سابقه بازی در سریال‌هایی برای تلویزیون را هم دارد یکباره در لیست سیاه قرار گرفته بود؟ این ادعا از سوی تلویزیون تکذیب شد اما در تیزر تائید شده فیلم که چندهفته‌ای پخش شد، اسمی از توسلی نبود.

تیزر جدید فیلم ساخته و به مدیران سیما ارسال شد. در بازگشت و نسخه نهایی، این‌بار هانیه توسلی بود اما بهرام رادان نامش در تیزر نبود.

ماجرایی که باعث شد بار دیگر بگویند رادان ممنوع‌التصویر است! رادان که در ماه‌های اخیر هیچ حاشیه‌ای نداشته، و در این یکی دو سال چندباری پیشنهاد اجرا در تلویزیون هم داشته است. او هیچوقت ستاره تلویزیونی نبوده و غیر از یکی دو مصاحبه، بازی در هیچ سریال یا حضور در هیچ برنامه تلویزیونی را در کارنامه خود ندارد، چطور یکباره بعد از چند هفته حضور در تبلیغات یک فیلم ممنوع‌التصویر شده است؟

برخلاف مورد هانیه توسلی که روابط عمومی تلویزیون خبر ممنوع‌التصویری‌اش را پس از دو، سه هفته از انتشار شایعه‌اش تکذیب کرد، درباره رادان هنوز واکنشی اتفاق نیفتاده نه از طرف تلویزیون و نه از طرف خود این بازیگر. اما اینکه او ممنوع‌التصویر شده باشد، احتمالی دور از ذهن است. حتی هیچ بعید نیست که این حذف نام او یک اشتباه تایپی و موردی مثل این باشد که بارها در مواردی اینچنینی رخ داده است. باید منتظر ماند و دید باز هم روابط عمومی تلویزیون پس از دو، سه هفته در توئیترش این خبر را هم تکذیب می‌کند یا خیر؟

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بهرام رادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع شدن صید ماهی مرکب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بیژن ساسانی پور گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی صورت گرفته از سوی کارشناسان بخش بیولوژی و ارزیابی ذخایر پژوهشکده میگوی کشور، و به منظور حفظ ذخایر مولدین ماهی مرکب و همینطور بازسازی ذخایر آنها برای سال‌های آینده، صید ماهی مرکب در آب‌های استان بوشهر ممنوع است.

وی در ادامه از صیادان و تشکل‌های صیادی استان خواست در راستای اجرای هر چه بهتر ممنوعیت صید ماهی مرکب، از صید این نوع ماهی خودداری کنند.

ساسانی پور افزود: در این راستا نظارت کامل بر روند اجرا صدور مجوز صید انجام و یگان حفاظت منابع آبزیان با متخلفین برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو ۳۵‌های در راه ایران
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم