Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلی گفت: سهمیه نفت سفید در مناطق گازرسانی شده استان باید قطع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «عزیز فیلی» عصر امروز (۱۶ شهریور) در نشست کمیته سوخت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، شرکت نفت موظف است نسبت به نفت رسانی به تمام مناطق عشایری و روستایی استان که فاقد گاز هستند، اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: روستاهایی که عملیات گازرسانی در آنها انجام شده تنها دو ماه مهلت دارند تا نسبت به نصب انشعاب گاز اقدام کنند وگرنه سهمیه نفت سفید این مناطق قطع می شود.

 

فیلی گفت: در مناطق گازرسانی شده، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باید مراکز آموزشی خود را به سوخت گازی تجهیز کنند.

 

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی نیز باید مراکز بهداشتی و درمانی خود را در مناطق گازرسانی شده به شبکه وصل کند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نباید به افرادی که ساخت و ساز غیرقانونی انجام می دهند، سهمیه نفت دولتی داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۰۰ خانوار اطراف شهر یاسوج گازرسانی نشده، عنوان کرد: ۹ درصد شهرستان بویراحمد با جمعیتی حدود ۲۸ هزار نفر از نفت برای گرم کردن خانه های خود استفاده می کنند.

 

فیلی با تاکید بر اینکه ۸۷ درصد از جمعیت شهری، روستایی و عشایری‌ استان از نعمت گاز برخوردارند، گفت: ۱۳ درصد از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نفت سفید استفاده می کنند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم عزاداری محرم شیرخوارگان حسینی مسجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر همایش شیرخوارگان حسینی مجلس حضرت علی اصغر ع روستاها گاز نفت گاز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد