Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:10:04 GMT

واکنش منفی اصلاح‌طلب‌ها به مستند «داستان اتم»

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۶۳۹۹

واکنش منفی اصلاح‌طلب‌ها به مستند «داستان اتم»

در ادامه واکنش منفی و تخریبی مدعیان اصلاحات به پخش مجموعه مستند «داستان اتم» علی مطهری نیز این مجموعه را «گاندو دو» دانست.

به گزارش مشرق، همزمان با پخش مستند ۱۰ قسمتی «داستان اتم» از شبکه سوم سیما، برخی از رسانه‌ها و چهره‌های جریان وابسته به دولت، حمله به این برنامه تلویزیونی را در پیش گرفتند. ازجمله اینکه خبرگزاری دولتی ایرنا، بدون توجه به ده‌ها واکنش مثبت و تحسین‌آمیز به این مستند در فضای مجازی، تنها به موارد انگشت شمار نوشته‌های فعالان رسانه‌ای جریان اصلاحات در انتقاد به «داستان اتم» ‌اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین علی مطهری، از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با انتشار یادداشتی به این مستند حمله کرد و نوشت: مستند داستان اتم «گاندوی دوم» بود.


اما احمد کشاورز، کارگردان «داستان اتم» در واکنش به انتقادات و حملات اصلاح‌طلب‌ها به این مستند، در گفت وگویی با روزنامه جوان اظهار داشت: «ما هیچ نیتی برای انتقاد از دولت نداشته‌ایم و صرفاً تاریخ را برای عبرت نقل کرده‌ایم. این مستند از خاطرات منتشر شده افرادی، چون مرحوم هاشمی‌رفسنجانی و آقای روحانی ساخته شده است، اما از زمان پخش اولین قسمت فشارهای زیادی به شبکه ۳ سیما برای جلوگیری از ادامه پخش وارد شده است و اتهام می‌زنند که ما به دنبال تخریب دولت هستیم.»


گفتنی است، مستند «داستان اتم» در ۱۰ قسمت به بررسی چالش‌ها و فراز و فرودهای برنامه هسته‌ای کشورمان از ابتدا تاکنون می‌پردازد.

منبع: کیهان

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان علی مطهری اصلاح طلبان برنامه تلویزیونی مستند داستان اتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح طلب، اخیرا توئیتی منتشر کرده و در آن نوشته بود: «دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.»

این سخنان وی با واکنشی را به همراه داشت که عنوان کرده بود دیگر بار شیشه‌ای نمانده که بخواهد حفظ شود.

حجاریان در پاسخ به این نقد، توئیتی دیگر در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و در آن نوشت: منتقدی مجرب نقدی بر این پست نگاشته و بیان کرده اند:« چیزی باقی نخواهد ماند» گزاره ای آخرالزمانی است؛ یعنی چیزی متصور نیست که برای حفظ اصلاح اش تلاش کنیم.

پاسخ اینجانب: به حفظ «⁧ امید ⁩» و نگه داشتن شعله شمع باور دارم ولی تؤامان «⁧ نقد ⁩» را شرط لازم هر گشایش و سخن ایجابی می‌دانم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898926

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت