Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر، اما سانکار، پزشک این زن گفت: این زن با سزارین زایمان کرده و او و نوزادان در شرایط جسمانی خوبی هستند. مانگایاما یاراماتی گفت که او و همسرش که ۸۲ سال سن دارد همیشه در آرزوی داشتن فرزند بودند، اما تا به حال به آرزویشان نرسیده بودند. همسر او ماسیتاراما راجارائو پس از به دنیا آمدن نوزادان گفت: ما بسیار خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما درست یک روز بعد رجارائو دچار سکته مغزی ناگهانی شد و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

اخبار اجتماعی-از رجارائو پرسیده شد اگر به خاطر سن بالا اتفاقی برای آن‌ها بیفتد چه کسی از کودکان‌شان مراقبت خواهد کرد. او در پاسخ گفت: هیچ چیز در دست ما نیست. هر اتفاقی که بخواهد بیفتد می‌افتد. همه چیز در دست خدا است.داشتن فرزند برای این زوج مهم بود و خانم یاراماتی گفته که در دهکده محل زندگی‌شان از او به عنوان خانم بی فرزند نام می‌بردند.

وی افزود: ما بار‌ها امتحان کردیم و پزشکان بی شماری را دیدیم. به همین خاطر این شادترین زمان زندگی من است.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیمارستان پزشک درمان زایمان سکته مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم

زایمان سزارین به دلیل مشکلاتی که منشاء مادری یا جنینی دارند در زمان طبیعی آن ۳۹ هفته و دو روز انجام می‌شود ولی اگر نوزاد به بهانه تاریخ رند زودتر از موعد معمول یعنی در ۳۷ یا ۳۸ هفتگی به دنیا بیاید، نارس است و در بیشتر موارد در بخش‌های ویژه تحت مراقبت قرامی‌گیرد.

این نوزادان جانشان در خطر است و در صورت بستری در بخش‌های ویژه نوزادان علاوه بر دریافت دارو، احتمال ایجاد مشکلاتی در سیستم مغز و اعصاب و بیماری‌های تنفسی و خطر ابتلا به سایر بیماری‌ها وچود داشته و فرآیند رشد این نوزادان هم دچار اختلال می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها امتناع می کند
  • امتناع تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها!