Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:55:13 GMT

استاندار کرمان درگذشت پدر شهیدان کدخدایی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۷۵۲۹

استاندار کرمان درگذشت پدر شهیدان کدخدایی را تسلیت گفت

به گزارش روز شنبه ایرنا، محمدجواد فدائی در پیام تسلیت پدر شهیدان کدخدایی بعد از ذکر نام خدا آورده است، "اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ"، در ایام حزن و اندوه عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، خبر درگذشت مرحوم حاج محمد کدخدایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی، حسین و رضا و جانباز غلامعباس که با تربیت چنین فرزندان رشید و سلحشوری به نماد صبر و صلابت، ایمان و ایثار در جامعه تبدیل شده بود؛ موجب تألم و تأثر اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پیام می افزاید، این پدر فداکار که با قلبی سرشار از ایمان و پیروی از سیره ائمه اطهار (ع)، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را تقدیم عزت و سربلندی اسلام و انقلاب اسلامی ایران کرد و بعد از تحمل سال‌ها دوری و هجران، دعوت حق را لبیک گفت تا در ایام نزدیک به تاسوعا و عاشورای حسینی به فرزندان شهیدش بپیوندد.
در ادامه آمده است، اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان کدخدایی، مردم متدین و شهیدپرور استان کرمان و بویژه مردم ولایی شهرستان رفسنجان تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. 
امیدوارم روح مطهر این عزیز با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور و در کنار ارواح طیبه فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی شود.

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ضمن تسلیت درگذشت این پدر ایثارگر و صبور، اعلام کرد پیکر وی ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۱۷ شهریور از میدان شهید امینی رفسنجان به سمت شهر صفائیه تشییع خواهد شد.

نخستین فرزند شهید آن مرحوم، علی کدخدایی است که در سال ۶۰ در سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی کرخه به شهادت رسید.

دومین فرزند شهید وی رضا کدخدایی است که سال ۶۳ در ۱۷ سالگی در جزیره مجنون شربت شهادت نوشید و سومین فرزند شهیدش حسین کدخدایی سال ۶۷ در سن ۲۴ سالگی در منطقه شلمچه به جمع برادران شهیدش پیوست.

۳۰۲۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اسلام و انقلاب اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران پدر خانواده قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، «صابر سبحانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر اظهار کرد: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت ساعت ۹و نیم صبح در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است، حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست