Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@16:41:57 GMT

سارق منزل با هوشیاری رنگ کار ساختمان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۸۲۸۳

سارق منزل با هوشیاری رنگ کار ساختمان دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ مجتبی سهرابی منش در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت یک بامداد پنجشنبه هفته گذشته مأموران عملیات این کلانتری از طریق سامانه ۱۱۰ پلیسی در جریان یک فقره ورود به منزل توسط یک سارق با تخریب درب منزلی در محدوده این کلانتری قرار گرفتند و سریعاً به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: فرد تماس گیرنده که مردی ۴۰ ساله و در حال تعمیر ساختمان روبرویی محل وقوع سرقت بود در گفتگو با مأموران پلیس عنوان داشت: در حال رنگ کردن ساختمان بودم که متوجه سر و صدای همسایه شدم و بعد از آن متوجه شدم در واحد روبرویی قفل در تخریب شده و فردی وارد آنجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی منش با اشاره به اینکه با حضور به موقع مأموران کلانتری سارق در داخل منزل دستگیر و تعدادی شیرآلات سرقتی از او کشف شد، افزود: با انتقال سارق به کلانتری پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و متهم علاوه بر سرقت شب جاری به سرقت از ساختمان کناری آنجا در شب نهم ماه جاری و سرقت یک دستگاه ابزار آلات و دریل از آن محل اعتراف کرد.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش با اشاره به معرفی سارق به مرجع قضائی، گفت: متهم مدعی بود اموال را به صورت دستفروشی می‌فروشد و درآمد حاصل از این کار را نیز خرج مواد مخدر مصرفی خودش می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سارق منزل سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، یک دانشجوی آمریکایی مقیم ایران به جرم سرقت دستگیر شد.

اطلاعات آنلاین در گزارشی نوشت: مارک پردی دانشجوی آمریکایی که به جرم سرقت انگشتری گران قیمت تحت تعقیب بود در فرودگاه مهرآباد دستگیر شد. روزنامه اطلاعات ۴ اردی‌بهشت ۱۳۵۳ خبر دستگیری پردی را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکسی از پردی و انگشتر ۹۰۰ هزار تومانی که سرقت کرده بود را تماشا کنید.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902677

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس