Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرس برازنان بازیگری که در چهار فیلم نقش جیمز باند را بازی کرد، باور دارد که دیگر وقت آن رسیده که این نقش را یک زن بازیگر بازی کند.

درست در زمانی که گمانه‌زنی‌ها درباره سپردن نقش مامور ۰۰۷ به یک بازیگر زن بالا گرفته است و حتی لاشانا لینچ به عنوان گزینه مطلوب برای این نقش معرفی می‌شود، پیرس برازنان در حمایت از این کار صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برازنان که از مشهورترین بازیگر سری فیلم‌های جیمز باند است و ۴ بار در نقش مامور مخفی سرویس جاسوسی انگلیس جلوی دوربین رفته است، در این باره گفت: «به نظرم وقتش رسیده که مردها اجازه دهند یک زن این نقش را بازی کند، ۴۰ سال است که مردها را در این نقش دیده‌ایم.»

البته سخنان پیرس برازنان به این معنا نیست که او فکر می‌کند این اتفاق خواهد افتاد. او اتفاقا اصلا خوش‌بین نیست و می‌گوید: «فکر نکنم این اتفاق با تهیه‌کنندگان فعلی بیافتد.»

برازنان در عین حال که طرفدار بازی زنان در نقش جیمز باند است و از آن‌ها حمایت می‌کند، درباره ماجرای رومن پولانسکی و وودی آلن نظری متفاوت دارد.

در حالی که بسیاری از حامیان حقوق زنان باور دارند که این دو فیلمساز باید تحریم و مجازات شوند، او نظر مثبتی درباره آن‌ها دارد.

او درباره آن‌ها گفت: «پولانسکی فیلمساز برجسته‌ای است. من با او کار کرده‌ام. وودی آلن هم همینطور است. ما از آن‌ها در جایگاه فیلمساز تقدیر می‌کنیم.»/خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟

همشهری آنلاین: تیم آلگری در بازی برگشت نیمه‌نهایی، با گل دیرهنگام میلیک ۲ بر یک شکست خورد و به لطف پیروزی در بازی رفت، در مجموع ۳ بر ۲ برنده شد. این تیم لیگ را به اینتر باخته و هواداران هم از عملکردش چندان دل خوشی ندارند. باشگاه، به‌صورت رسمی از مربی خود حمایت می‌کند و حتی قبل از همین بازی هم دوباره از آلگری حمایت کرد اما همه‌ و طبیعتا خود آلگری هم می‌دانند که کار تمام شده. حتی گفته می‌شود که کار با تیاگو موتا هم تمام‌شده و بازیکن سابق اینتر، قرار است در انتهای فصل، جایگزین آلگری شود.

همه اینها یعنی اینکه آلگری تنها یک فرصت دارد که دست‌کم جایگاه خود را در بین هواداران ترمیم کند و با خاطری خوب از تورین برود. شیوه جدایی آلگری، مسئله‌ای است که حتی در باشگاه هم به آن فکر می‌شود و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند که باشگاه می‌خواهد پس از پایان فصل، با آلگری بنشیند و درباره شیوه جدایی و کارهای اداری آن صحبت کند. آلگری پیش از بازی برگشت با لاتزیو، در پاسخ به خبرنگاران درباره آینده‌اش در یووه گفته بود که این باشگاه است که باید در این‌باره تصمیم بگیرد. جدایی آلگری، علاوه بر هواداران ناراضی، احتمالا بهترین خبر برای فدریکو کیه‌زا خواهد بود چون لا گازت دلو اسپرت گزارش داده که درصورت ماندن آلگری، این بازیکن تورین را ترک خواهد کرد.

کد خبر 847093 برچسب‌ها لیگ سری A ایتالیا ویژه ورزشی تیم یوونتوس مربیان فوتبال جهان

دیگر خبرها

  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • عکس‌| حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم