Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به این استان، تعدادی از کارگران یکی از کارخانه‌های زنجان به دلیل برخی مشکلات، درخواست ملاقات با آیت‌الله رئیسی را داشتند.

وی افزود: این دیدار در یک محیط صمیمی برگزار شد و نماینده کارگران نیز به بیان مشکلات پرداخت و سپس رئیس قوه قضائیه، مطالب و دستوراتی نسبت به پیگیری و حل مشکلات ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی نیارکی تصریح کرد: دستگاه قضا در راستای احقاق حقوق کارگران زحمتکش با قوت و جدیت پیگیر مشکلات آن‌ها خواهد بود زیرا ادامه این روند، زمینه بیکاری حجم سنگینی از کارگران را در پی خواهد داشت و رفع این مشکل به تصمیم عاجل نیاز دارد.

رئیس شورای قضایی استان ادامه داد: قشر کارگر نباید دغدغه امنیت شغلی داشته باشد زیرا وجود این مسائل در تأمین معیشت زندگی و حوزه کاری آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با اولویت و قدرت، پیگیر مشکلات کارگران خواهد بود، گفت: با حضور تیمی از مرکز رسانه در راستای کسب اطلاعات بیشتر از مشکلات کارگران یکی از کارخانه‌های زنجان، روز جمعه گزارش کاملی از این مجموعه تهیه  و جهت بررسی و حل مشکلات به قوه قضائیه ارسال شد.

۶۰۸۵/۹۵۵۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری اشتغال زایی امنیت زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت

چهارتَن از کاندیداهای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب»، «شورای وحدت اصولگرایان» و «جبهه صبح ایران» با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران و ارائه برنامه‌های خود به پرسش‌های خبرنگاران ایسنا پاسخ دادند.

دریافت 286 MB

تصویربردار و تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • صیانت از آزادی‌های مشروع در سند تحول قضایی
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی