Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه گفت: محدودیت‌های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در کرمانشاه اعمال می‌شود. ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل‌الله شیری اظهار داشت: با توجه به محوریت مسجد جامع شهر کرمانشاه در برپایی مراسم تاسوعا و عاشورا‌ی امسال، محدودیت‌های ترافیکی از میدان آزادی تا سه راه شورا، میدان فاطمیه و بلوار افشار طوس تا تقاطع کارگر، بلوار مطهری از تقاطع وکیل آقا تا میدان غدیر، میدان کاشانی تا تقاطع هلال احمر، طول خیابان شهید امجدیان تا میدان آزادی، تقاطع جلیلی تا سه راه شریعتی و بلوار گلهای مسکن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم عزاداری اعمال می‌شود افزود: در شب های تاسوعا و عاشورا نیز این محدودیت از ساعت 21 تا 24 اجرا می‌شود.

محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران اعمال شدمحدودیت ترافیکی در محور اردبیل - آستارا اعمال می‌شوداعمال محدودیت ترافیکی در محور شیراز - بیضا به‌دلیل عملیات کارگاهیشیری عنوان کرد: اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای اصلی دسته‌های عزاداری به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی عزاداران در نظر گرفته شده و در این ایام نیروهای پلیس راهور به منظور تسهیل و روان سازی بار ترافیکی حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حجم ترددها در شب های پایانی دهه اول محرم از رانندگان خواست حتی‌الامکان از بردن خودرو به مسیرهای پرتردد خودداری کنند.

وی با قدردانی از همکاری مردم و هیئت‌های عزاداری با پلیس، از آن‌ها خواست تا به منظور تسهیل در آمد و رفت خود در شب‌های باقی مانده از مراسم عزاداری همکاری خود را ادامه دهند.

انتهای پیام / ع

R41380/P/S6,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی

به گزارش پارس نیوز ، سرهنگ احمد شیرانی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶ بامداد شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی در خصوص تردد در محور کرج-چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است.

وی درباره ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: از ساعت ۱۴ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل، از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌گردد.(شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲۰۰ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراج درباره تردد در محور هراز گفت: تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع، تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ چهارشنبه تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین