Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،  محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال گذشته ۶۸ نفر از خلبان‌های ما در یکی از شرکت‌های از ایران رفته‌اند و در کشورهای خارجی پرواز می‌کنند.

وی افزود: اینها نیروهای کشور هستند که باید شرکت‌های هواپیمایی به این ظرفیت‌ها بیشتر توجه کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: خلبانانی که از ایران رفتند، سال‌ها در کشور زحمت کشیده‌اند و عمدتاً از افراد باتجربه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: از همه شرکت‌های هواپیمایی درخواست داریم که در این حوزه مواظبت کرده و مسائل خلبانان را نیز پیگیری کنند؛ درخواست ما از همه شرکت‌های هوایی این است که از خلبانی که در مجموعه پرواز می‌کنند مواظبت کنند و مسائل و مشکلات آنها را پیگیری و حل کنند تا آنها مجبور نشوند کشور را رها کرده و در یک کشور خارجی پرواز کنند.

رضایی همچنین خاطرنشان کرد: ما با برخی از این افراد که صحبت کردیم دیدیم تمایلی ندارند که آنجا بمانند و خود و قلبشان با ایران است اما برخی شرکت‌ها باید خوب عمل کنند و این نشان می‌دهد مدیریت خوبی ندارند که آنها مجبور می‌شوند که از کشور بروند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین باید به صورت ویژه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که مسئول امور و حمل و نقل هوایی ماست شرکت های هوایی را سازماندهی کرده و مدیریت قوی داشته باشد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: شرکت های هواپیمایی مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور

تین نیوز

گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعطا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شیراز گفت: امروز مستکبران جهانی در این اندیشه هستند که صنعت هوانوردی جمهوری اسلامی ایران چگونه توانسته با وجود تحریم های ناجوانمردانه سرپا بایستد و مطابق استانداردهای جهانی عمل کند.

محمدی بخش افزود: استان فارس امروز می تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است.

وی بیان کرد: در حوزه کارگو باید برای فرودگاه های فارس برنامه ریزی شود تا با حمل و نقل هوایی شاهد صادرات محصولات درجه یک این استان به کشورهای همسایه باشیم.

محمدی بخش اظهار کرد: این افتخار را داریم که اعلام کنیم از بوموسی تا سراوان شاهد برقراری پروازهای مسافری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با افتتاح رادار تنگ ریز فارس، مردم در جریان اهمیت این پروژه و اقدام جهادی رزمندگان خط مقدم صنعت هوانوردی قرار خواهند گرفت.

آسمان ایران در امنیت کامل است

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آسمان ایران در امنیت کامل به سر می برد و در شرایطی که اخیرا اسرائیل مورد هجوم رزمندگان ایرانی قرار گرفت، هزاران پرواز در شیراز و سایر فرودگاه های ما انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است