Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از برگزاری یادواره شهدای مبارزه با آمریکا درخلیج فارس خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت شهید مهدوی و همرزمانش در مبارزه با آمریکا در خلیج فارس حوالی جزیره فارسی استان بوشهر گلباران می‌شود. ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار رمضان زیراهی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری سی‌وسومین یادواره شهدای خلیج فارس با تسلیت ایام ماه محروم و تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: راه امام حسین(ع) راه سعادت و پیروزی است و شهیدای والامقام با تاسی از فرهنگ عاشورا در مبارزه با ظالمان راه امام حسین(ع) را دنبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی،16مهرماه را یادآور حماسه شهید نادر مهدوی و هم رزمانش در آبهای خلیج فارس در مقابله با آمریکا دانست و خاطر نشان کرد: رشادت و فداکاری شهیدان مهدوی و همرزمانش در  16 مهر سال 1366 در مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس در همیشه تاریخ ثبت است و این رزمندگان هیمنه استکبار جهانی را با اقتدار و رشادت شکستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تاکید بر تبیین رشادت‌ها و ایثار رزمندگان در مبارزه با استکبار افزود:برگزاری یادواره شهدا با هدف معرفی فرهنگ ایثار و فداکاری از ضروریات است و در این راستا یادواره شهدای مبارزه با آمریکا در خلیج فارس برگزار می‌شود.

سردار زیراهی از برگزاری یادواره شهدای مبارزه با آمریکا درخلیج فارس خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت شهید مهدوی و همرزمانش در  مبارزه با آمریکا در حوالی جزیره فارسی استان بوشهر در آبهای خلیج فارس گلباران می‌شود.

وی با بیان اینکه 16 مهرماه محل شهادت این رزمندگان توسط یک فروند بالگرد و با حضور خانواده معظم شهدا گلباران می‌شودافزود: در سی‌وسومین سالگرد شهادت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس 17 مهرماه یادواره شهدای نبرد مستقیم با آمریکا به صورت متمرکز در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

سردار زیراهی شهدای نبرد مستقیم با آمریکا را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در نبرد مستقیم با آمریکا در 16 مهر سال 1366  نادر مهدوی، بیژن گُرد، غلامحسین توسلی، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، خداداد آبسالان و مهدی محمدی‌ها با فرماندهی سردار نادر مهدوی، حماسه جاویدانی خلق کردند که نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

بوشهر|یادواره شهدای خلیج‌فارس در بحیری دشتی برگزار می‌شود سرداران استان بوشهر کمر استعمار و استکبار را شکسته‌اند بوشهر| یادواره شهدای مبارزه با آمریکا در خلیج فارس به روایت تصویر

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: علاوه بر گلباران محل شهادت دریادلان و برگزاری یادواره شهدای خلیج فارس مراسم ویژه‌ای در زادگاه شهیدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم

منابع خبری از شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌های شدید امروز مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در دیرالغصون واقع در شمال طولکرم در کرانه‌باختری پنج مبارز فلسطینی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این  مبارزان فلسطینی تامر رأفت عبدالرحمن فقها (۳۲ساله)، علا ادیب شریتح (۴۵ساله)، اسال بشیر بدران (۴۲ساله)، عدنان تیسیر سماره (۴۰ساله) و یک شهید مجهول الهویه هستند.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که این مبارزان فلسطینی وابسته به گردان‌های القسام هستند.

منابع نزدیک به گردان های القسام با انتشار تصاویر چهار شهیداعلام کردند که آن‌ها قسامی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم