Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@15:28:14 GMT

رصد مسیر زوار اربعین توسط پهپادهای ارتش

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۰۹۵۲

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم فرهاد آریان‌فر از آمادگی زیرساخت‌های لازم به منظور خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی از سوی ارتش خبر داد و گفت:در این راستا برای احداث پارکینگ در محل شهرک صنعتی قصر شیرین ۶۰ هکتار با ظرفیت ۲۰ هزار خودرو آماده شده است.

امیر آریان‌فر از افزایش و تقویت نیروها برای برقراری امنیت در این مرز خبر داد و افزود: پایش تصویری مسیر تردد زوار در مرز خسروی توسط نیروهای مستقر در منطقه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش به رصد مسیرهای تردد زوار از طریق پهپادها در آن‌سوی مرزها اشاره و بیان کرد: با بهره‌گیری از تعدادی پهپاد نیروی زمینی ارتش مسیر زوار از لحاظ امنیتی رصد می‌شود.

وی تاکید کرد: تمامی گشت‌های هوایی و پایش تصویری نوار مرزی و مسیر پیاده‌روی زائران در راستای افزایش احساس امنیت زوار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا با اشاره به احداث بیمارستان صحرایی در این منطقه، تصریح کرد: اورژانس هوانیروز نیز در مرز مستقر می‌شود.

امیر آریان‌فر به خدمات‌رسانی ناوگان ترابری ارتش برای خدمت به زوار اشاره کرد و افزود: برای تسریع در امور حمل و نقل زائران ناوگان، ترابری در اختیار زوار است تا بخشی از مسیر را خدمات‌رسانی کند.

فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش همچنین به آمادگی ارتش برای خدمات‌رسانی به ۳۵ تا ۶۰ هزار نفر در روز خبر داد و گفت: تامین هر سه وعده صبحانه، نهار و شام برای زوار و همچنین میان وعده در این ایام پیش‌بینی شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران