Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:50:06 GMT

استرلینگ: جامعه باید با نژادپرستی مقابله کند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۰۹۵۶

استرلینگ: جامعه باید با نژادپرستی مقابله کند

رحیم استرلینگ، ستاره تیم ملی انگلیس می‌گوید جامعه نژادپرست باید از این شرایط عبور کرده و آزارهای نژادپرستانه در فوتبال باید متوقف شود.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ، ستاره 24ساله تیم ملی انگلیس و باشگاه منچسترسیتی می‌گوید درحالیکه او و دیگر فوتبالیست‌های سیاه‌پوست همچنان در گوشه و کنار اروپا با آزارهای نژادپرستانه روبرو هستند ولی هواداران فوتبال باید او و هم‌قطارانش را به عنوان انسان در نظر بگیرند تا این آزار و اذیت‌ها به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استرلینگ می‌گوید جامعه باید ترقی کرده، از این شرایط عبور کرده و نژادپرستی را لگدکوب کند. صحبتهای استرلینگ بعد از آن مطرح می‌شود که در هفته‌های اخیر بازیکنانی مثل مارکوس راشفورد و روملو لوکاکو از توهینهای نژادپرستانه به خود خبر داده و از این شرایط به شدت انتقاد کردند.

 

استرلنیگ در این باره گفت:" نمی‌شود گفت که در آینده چه اتفاقی می‌افتد ولی خیلیها امروز پشت کامپیوترها نشسته‌اند و زشت‌ترین حرفها را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. آنها اگر فکر کنند که می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند و قسر در بروند، وضعیت بغرنج‌تر از امروز می‌شود".

 

ستاره منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس گفت:" ما الان در  سال 2019 زندگی می‌کنیم و هنوز داریم درباره این مساله صحبت می‌کنیم. من نمی‌گویم که راه حل مساله را دارم ولی ما به عنوان جامعه باید این معضل را از بین ببریم. کسانی که این کارها را می‌کنند باید به خود بیایند و درک کنند که ما حالا دیگر در عصر دیگری زندگی می‌کنیم و دیگر هیچکس نباید در این دنیا با تبعیض مواجه شود".

 

تیم ملی انگلیس رحیم استرلینگ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس رحیم استرلینگ منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد

استاندار قزوین با اشاره به اینکه پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد، گفت:وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر موضوع بهره برداری از این پروژه تاکید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رییس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین-رحیم آباد- کلاچای بازدید کردند و هر 3 استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین-الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای خواهد بود که می تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه ای هم می باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می دهد. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از 2 جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعا فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می کند بلکه می تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این 2 راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید. استان قزوین دومین استان ته جدول کشور در زمینه تعداد شهرستان است و امیدواریم با حضور نمایندگان جدید و پیگیری مسئولان ذی ربط مشکل شهرستان شدن الموت مرتفع شود.

وی در پایان با اشاره به تلاش دولت در فضای های بین المللی و داخلی برای بهبود اوضاع کشور افزود: با تدبیر، هوشیاری و وفاداری، فضای میدان و دیپلماسی امروز همراه شده است و منجر به فخر اسلام و ایران شده است و این فضا توفیقات زیادی را چه در خارج کشور و چه در داخل به بار آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود