Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-09@02:13:27 GMT

سانتوس: صربستان باخت اما مرا شگفت‌زده کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۱۹۷۲

سانتوس: صربستان باخت اما مرا شگفت‌زده کرد

به گزارش وانانیوز، 

 شب گذشته تیم ملی پرتغال، قهرمان اروپا موفق شد در راه یورو 2020 صربستان را 4 بر 2 شکست دهد.

فرناندو سانتوس بعد از برد خارج از خانه تیمش اظهارداشت:صربستان هر چند مقابل ما تسلیم شد اما مرا شگفت‌زده کرد.

وی ادامه داد:انتظار داشتم تیمی جنگنده و پرشور را مقابل شاگردانم ببینم اما آنها در کل بازی جنگیدند و نشان دادند که از دقیقه یک برای برد به زمین آمده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانتوس در مورد تیمش نیز عنوان کرد:یکبار دیگر با بازی خوبی که ارائه کردیم،‌درخشیدیم.به شاگردانم به همین خاطر تبریک می‌گویم.

در این پیکار  ویلیام کاروالیو 42، گونسالو گوئدس 58، کریستیانو رونالدو 80 و برناردو سیلوا 86 برای پرتغال در ورزشگاه رداستار بلگراد گل زدند.

نیکولا میلن‌کوویچ 68 و آلکساندر میترویچ 85 نیز برای تیم میزبان گلزنی کردند.

هم اکنون از گروه دوم اوکراین با 13 امتیاز از 5 مسابقه در رده نخست است.پرتغال با 5 امتیاز و 3 بازی انجام داده در رده دوم است.

لوگزامبورگ با 4 امتیاز و 4 مسابقه دررده سوم است. صربستان با همین تعداد امتیاز و بازی انجام داده به خاطر تفاضل گل ضعیف‌تر در رده چهارم قراردارد.

لیتوانی نیز با یک امتیاز از 4 مسابقه در قعر جدول جا خوش کرده است.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیموری: قرار نبود تیم ما دیگر هیچ وقت نبازد

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: قرار نبود تیم ما دیگر هیچ وقت نبازد و باخت هم جزئی از فوتبال است. - اخبار ورزشی -

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست مس رفسنجان برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و روی شوت استثنایی علی یوسف بازیکن عراقی نفت گل خوردیم که بعد از آن موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم، ولی متأسفانه گل نزدیم.

نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم

 

وی در ادامه افزود: گاهی اوقات شما فکر می‌کنید که در یک بازی برنده می‌شوید، ولی در همان مسابقه شکست می‌خورید. اصلاً جذابیت فوتبال به همین اتفاقات است. قرار نبود تیم ما دیگر هیچ وقت نبازد و باخت هم جزئی از فوتبال است. این برد روزی صنعت نفت بود و به آنها تبریک می‌گویم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی بعدی تیمش برابر سپاهان تأکید کرد: با تیمی پرقدرت و پرمهره بازی داریم و فکر می‌کنم هر دو تیم به چیزی جز برد فکر نخواهند کرد. از طرفی تقابل نویدکیا با تیم سابقش حساسیت‌های این بازی را بیشتر کرده است، ولی ما تلاش می‌کنیم که در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم.

تیموری در مورد عملکرد خودش در این فصل یادآور شد: از همان نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشتم و بعد از آمدن محرم نویدکیا حتی عملکردم بهتر شد. من در این سال‌ها حتی یک بار هم به تیم ملی دعوت نشده‌ام، ولی هدفم این است که دعوت شوم. آرزوی من این است که حتی برای یک بار هم شده پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این بازیکن ناجی آلومینیوم و مجتبی است!
  • برگزاری بازی تراکتور و گل گهر با حضور تماشاگران
  • عجیب‌ترین تصمیم کمک داور در تاریخ لیگ‌برتر!
  • تیموری: قرار نبود تیم ما دیگر هیچ وقت نبازد
  • داستان شگفت انگیز دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا؛ قرار نبود اینجا باشی
  • شگفت‌انگیز: زیباترین بهار تاریخ دورتموند!
  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها