Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:38:53 GMT

تشییع پیکر شهید مفقودالاثر خراسانی بعد از ۳۷ سال

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۲۹۹۵

تشییع پیکر شهید مفقودالاثر خراسانی بعد از ۳۷ سال

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه تاسوعای حسینی مراسم تشییع پیکر شهید محسن مهاجر قوچانی از شهدای تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس، ظهر امروز، مصادف با هشتم محرم از مجتمع فرهنگی مهدیه واقع در خیابان امام رضا (ع) تا بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.

پیکر این شهید بعد از اقامه نماز و طواف در حرم مطهر رضوی، در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم فرماندار مشهد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، فرماندهان نظامی و انتظامی، رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق سه گانه مشهد، آحاد مردم شهید پرور به ویژه خانواده شهداو ایثارگران حضور داشتند.

مراسم یادبود این شهید والامقام، فردا دوشنبه ۱۸ شهریور مصادف با تاسوعای حسینی از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در حسینیه نصرت واقع در خیابان ابن سینای مشهد برگزار می‌شود.

شهید «محسن مهاجر قوچانی» فرزند «محمدحسن» در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۴ (مصادف با ماه محرم) در مشهد چشم به جهان گشود و در سال ۱۳۶۱ در حالی که عضو اطلاعات عملیات لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) بود، در عملیات «مسلم ابن عقیل» در شهر «مندلی» عراق شهید شد.

پیکر مطهر این شهید در منطقه ماند و نامش جزو شهدای مفقودالاثر ثبت شده بود که چند روز گذشته، مرکز تحقیقات ژنتیک انسانی از شناسایی پیکر این شهید بر اساس آزمایش DNA خبر داد.

کد خبر 4714403

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید تشییع شهدا دفاع مقدس هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم

دریافت 131 MB کد خبر 6095861

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام