Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:42:02 GMT

توضیحات شهرداری قم درباره یک گزارش منتشر شده در مهر

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۳۷۵۲

توضیحات شهرداری قم درباره یک گزارش منتشر شده در مهر

به گزارش خبرنگار مهر، متن توضیحات شهرداری قم در پی انتشار گزارش «روزگار آشفته قدیمی‌ترین میدان شهر قم» بدین شرح است:

پیرو درج گزارش با عنوان «روزگار آشفته قدیمی‌ترین میدان شهر قم» در تاریخ پنجم شهریورماه ۱۳۹۸ در خبرگزاری مهر، پاسخ معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم به انتقادات مطرح شده در این گزارش به شرح ذیل به حضور ارسال می‌گردد:

با توجه به اهمیت و ویژگی‌های خاص میدان شهید مطهری، طرح ساماندهی و طراحی شهری میدان شهید مطهری توسط مشاور و معاونت شهرسازی و معماری به عنوان کارفرما در حال تهیه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که مستحضرید به علت ابعاد اجتماعی، ترافیک، منظر شهری و اقتصادی تأثیرگذار در وضعیت میدان در حال و آینده و پیچیدگی و در هم تنیدگی این ابعاد در میدان و مرکز شهر قم نیاز به طرحی همه جانبه دارد؛ به همین علت زمان رسیدن به طرح مقتضی از طرح‌های معمول بیشتر می‌باشد.

کد خبر 4714487

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قم قم شهر قم هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خرم آباد خطبه های نماز جمعه یاسوج کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده