Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته خبری از واکنش یکی از کارکنان دانشگاه فرهنگیان مبنی بر هتک حرمت به مراسم شیرخوارگان حسینی مطرح شد؛ معاون مدیرکل آموزش و پژوهش این دانشگاه در صفحه عمومی اینستاگرام خود این مراسم را کوچک و برای پیشبرد اهداف سیاسی دانسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این موضوع که واکنش‌هایی را به دنبال داشت، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان نسبت به این اقدام پیامی را تحت عنوان «به هتاکان فضای وحشی وبی وطن مجازی در خصوص عاشورای حسینی و آیین سوگواری و اتمام حجت با این هتاکان مستاصل» صادر کرد که مشروح آن در ادامه آمده است:

«بسمه تعالی

شانه العزیز

وَ لَعَنَ اللهُ اُمَّةً دَفَعَتْکُمْ عَنْ مَقامِکُمْ و َاَزالَتْکُمْ عَنْ مَراتِبِکُمُ الَّتى رَتَّبَکُمُ اللهُ فیهاْ

(۱) ساحت قدسی آقا اباعبد الله الحسین وخاندان پاک پیامبر (علیهم آلاف التحیة والثناء)
رفیع‌تر و پاکیزه‌تر از آن است که قلم به مزدان و روغن فکران و مردم فریبان و افساد گران و نیش مداران و بوم صفتان و جاهلان مرکب ویا مرکب جاهلان بخواهند خشی کوچک و تردیدی حقیر بر آن اقیانوس‌های عمود ایستاده بر زمین وارد کنند.

(۲)به برکت نام و رهروی این خاندان فراز گام، هماره تاریخ ۱۴ قرن اخیر را هویت آسمانی گرفته ایم و به این عزت ابدی افتخار می‌کنیم.

(۳) شیعه بودن در عصر بارش فتنه، و وزش قلم‌های مسموم یعنی بصیر بودن و تشخیص رنگ شیطانی ارتداد و پایش منکران حقیقت و رسوایی گروندان به حقه است.به قول آقا امام علی (ع): «فَاقِد البَصَر، فاسِد النَظَر»
کسی که بصیرت وبینش ندارد، نظر و رای اش بی ارزش است.

(۴)دانشگاه شریف فرهنگیان که مفتخر است در نظام تعلیم وتربیت که وارث ۳۶،۰۰۰دانش آموز شهید چهار هزار معلم شهید، ۱۲۰۰دانشجومعلم شهید، ۱۳ هزارمعلم آزاده،  ۱۸ هزار معلم جانباز تقدیم کرده است.

هماره رهرو خط شهادت وایثار بوده وهست و نصب العین این رهروی، قیام مقدس کربلا وحماسه جاودان عاشوراست همچنین حفظ و محافظت از حریم وحرمت و حرم آل الله از هر اسائه ادب است.

(۵) این دانشگاه پاک و شریف به هیچ احدی اجازه تجاسر وتَجَّری به ساحت مقدس خاندان نبوت وطهارت وارزش‌ها ونماد‌های مقدس و خون شهدا و اجازه اسائه ادب به کوچکترین جزء قرآن کربلا یعنی علی اصغر (علیه السلام) که نماد معصومیت تاریخ انسانهاست را نخواهد داد وبر سر این آرمان‌ها وارزش‌ها و خطوط قرمز خویش با هیچ احدی مماشات نخواهیم کرد.

(۶) عزت و هیبت و شرف انسانی و آسمانی ما شیعیان از خاندان پیامبر نشات می‌گیرد و تاسی و انرژی و اتحاد و همدلی و رشادت و شهامت وشهادت را از این خاندان کسب کرده‌ایم و ساحت شان پاک‌تر از آن است که مذبذبینی بی اعتقاد بخواهند با قلم‌های سمی بزک شده گرد وخاکی بکنند وهماره تاریخ جز رسوایی، وطرد منفعتی از این تجاسر‌ها نبردند.

(۷) قرن‌هاست نام مولایمان حضرت امام حسین (ع) و طریق ذلت شکن این امام، عامل انسجام و وحدت آفرینی وجلای روح وروان ماست و تمام فِرَق و ادیان به داشتن این امام و آرمان جاودان ما شیعیان غبطه می‌خورند.

(۸) تعظیم شعائر اهل البیت (علیهم السلام) امری جاودانه است و اذعان می‌دارد که بزرگترین شب تاریخ انسانها، شب عاشورای حسینی است و باید تا ابدیت تاریخ جزء جزء آن پاس داشته شود.

(۹) در طول تاریخ شیعه، در جامه‌های مختلف و مناصب رنگارنگ قلم به مزدانی از قبیله رنگرزان و خردسوزان و کینه توزان و عقل قوزان و اخگرافروزان و پاپوش دوزان در تخریب واقعه طف سال ۶۱ هجری عمر فرسودند و آتشِ سَمِّ قلم افروختند و تلخینه وجاهلانه و ناشیانه سخن راندند و هیچ طَرفِی نبستند و ذلت دنیا وسوء عقبی خود را دیدند وچیدند و خریدند که هماره به عدم و فراموشی رسیدند.

(۱۰) دنیا مملو از عبرت هاست و متاسفانه کجروان و بی خردان کج اندیش، قصد عبرت گیری ندارند
و به قول آقا امیرالمومنین (ع)» «مَا أَکْثَرَ الْعِبَرَ وَ أَقَلَّ (قلة) الِاعْتِبَارَ (حکمت ۲۸۹)

چه بسیار است عبرت‌ها و پند‌ها (از روزگار و پند دهندگان) و چه کم است پند پذیرفتن اما این جماعت کج اندیش بدانند که شوخی و سخره و توهین به ساحت قدسیان الهی و خاندان نبوی وبالاخص مقدسات آیینی وشعائر دینی و مذهبی عاقبت سختی در دنیا و آخرت برایشان رقم خواهد زد.
فاعتبروا
یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
مصادف با ۸ ماه محرم الحرام ۱۴۴۱ ه. ق»

انتهای پیام/

واکنش به مسئول  هتاک دانشگاه فرهنگیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان