Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیم جهانبخش در گفتگو با خبرنگار مهر از استفاده از ظرفیت همیاران محرم  و پلیس افتخاری در استان زنجان برای برقراری امنیت در مراسم عزاداری و دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان خبر دادو افزود: تدابیر ویژه امنیتی برای اجتماع حسینیه اعظم زنجان و زینبیه اعظم زنجان اندیشیده شده  و تمام نیروهای پلیس زنجان در آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: مجموعه نیروهای انتظامی و امنیتی استان آمادگی کامل برای تأمین امنیتی برای سایر برنامه‌های عزاداری رادارند و تدابیر ویژه انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای امروز  اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: همه نیروهای مجموعه فرماندهی انتظامی استان زنجان در آماده باش کامل برای تأمین امنیت مراسم‌های عزاداری‌های مردم استان زنجان هستند. 

کد خبر 4714441

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس دسته عزاداری هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه

وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

وی اعلام کرد که این باند وابسته به داعش در حال آماده سازی خود برای انجام یک حمله تروریستی در ترکیه بودند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشورش با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان