Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@19:33:38 GMT

شلیک گاز اشک‌آور به معترضان هنگ کنگی از سوی پلیس

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۵۳۴۰

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس هنگ کنگ بار دیگر امروز -‌یکشنبه- با معترضان در این منطقه درگیر شد. پلیس برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک‌آور استفاده کرد.

از زمان تصویب قانون استرداد متهمان هنگ کنگ به چین، خیابان‌های این قطب مالی شرق آسیا صحنه درگیری‌ها و تظاهرات گسترده بوده است. این در حالی است که به‌رغم لغو دائمی این قانون از سوی «کری لم»، رئیس اجرایی هنگ کنگ، معترضان همچنان خیابان‌ها را به تصرف خود درمی‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان با تخریب پنجره‌ها، سد کردن مسیر رفت‌وآمد خودروها و همچنین تخریب ایستگاه مترو در منطقه تجاری و مرکزی این شهر خواستار جدایی کامل این مستعمره پیشین بریتانیا از چین شدند.

این در حالی است که شماری از معترضان امروز طی شعارهای خود از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، خواستند تا به آن‌ها برای پیروزی و استقلال از چین کمک کند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هنگ کنگ چین دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو

این هنرمند از آزادی بیان در آمریکا و اینکه حرف‌زدن درباره ماجرای غزه می‌تواند معیشت معترضان را نابود و باعث از دست‌دادن دوستان و خانواده‌شان شود، سخن گفت.

ساراندون با وجود همه این شرایط نه‌تنها به جمعیت‌های میلیونی حامی فلسطین افتخار می‌کند بلکه دیگران را هم تشویق می‌کند که به جمع معترضان بپیوندند.

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا