Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:18:50 GMT

طرح تشدید نظارت ذبح دام ویژه ماه محرم در ورامین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۵۶۳۷

طرح تشدید نظارت ذبح دام ویژه ماه محرم در ورامین آغاز شد

محمد جعفرپور روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نظارت بهداشتی و شرعی بر ذبح دام و تهیه و توزیع فرآورده های خام دامی در ایام محرم بویژه تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در شهرستان ورامین تشدید می شود تا نذورات عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) بدون مشکل بهداشتی به مردم عرضه شود.
وی گفت : این طرح از امروز با استفاده از سه اکیپ بازرسی سیار و ثابت مستقر در کشتارگام دام آغاز شده و تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اکیپ های بازرسی شامل دامپزشک و ناظران شبکه دامپزشکی بر عرضه و ذبح دام که عمدتا به منظور اطعام عزاداران صورت می گیرد، نظارت می کنند.
جعفرپور گفت: این نظارت در زمان تهیه دام، حین کشتار و پس از کشتار دام انجام می گیرد تا تمام مراحل بر اساس ذبح اسلامی صورت گیرد تا از نظر بهداشتی با مشکل مواجه نباشد.
وی از شهروندان خواست تا با مراجعه به مراکز عرضه مستقیم دام نسبت به خرید و ذبح دام اقدام کنند تا محصولی که عمدتا جهت نذورات عرضه می شود، پاک و بهداشتی باشد و در صورت نیاز به خدمات دامپزشکی با شماره تماس های 36246608 و 26272707 تماس حاصل نمایند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عاشورای حسینی ورامین محرم ۹۸ سازمان دامپزشکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک