Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@03:59:55 GMT

کشف گور جمعی در غرب عراق

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۵۷۲۳

منابع وابسته به حشد شعبی عراق از کشف گور جمعی شامل ۱۵ جسد در القائم در غرب عراق خبر دادند. ناطقان: به نقل از النهرین، منابع وابسته به حشد شعبی عراق از کشف گور جمعی شامل  ۱۵ جسد در القائم در غرب عراق خبر دادند.

این منابع بیان کردند: نیروهای حشد شعبی یک گور جمعی در نزدیکی قائم در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه در استان الانبار کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گور ۱۵ جسد مجهول الهویه دارد.

منابع مذکور از اقدامات لازم برای شناسایی هویت اجساد با هماهنگی طرفهای ذی ربط خبر دادند. منبع: مهر برچسب ها: کشف ، گور جمعی ، غرب عراق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشف گور جمعی غرب عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، بعد از دبیرکل سازمان ملل، روسیه نیز خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در نوار غزه شد.

«واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد بامداد پنجشنبه درخواست کرد تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای دسته جمعی یافت‌شده در نوار غزه بعد از هجوم زمینی صهیونیست‌ها، انجام شود.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، نبنزیا در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: «یک تحقیق مستقل بین‌المللی برای محاکمه عاملان آن لازم است».

پیش از این نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل خواستار تعیین فوری بازرسان بین‌المللی برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در نوار غزه به منظور مشخص شدن شرایط مرگ صدها فلسطینی شده بود.

دیگر خبرها

  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام
  • ورود جمعی از طلاب مدرسه دارالسلام تهران به قزوین
  • عکس/ دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب