Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@06:38:40 GMT

کشف دو هزار و 618 کیلو مواد افیونی در شهرستان خاش

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۶۱۲۴

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری، گفت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: در این عملیات که تیم هایی از ماموران انتظامی شهرستان خاش و زاهدان تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را در قالب چند تیم پوششی همراهی می کردند با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را زمین گیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این عملیات ضمن دستگیری 4 قاچاقچی در بازرسی از 2 دستگاه وانت تویوتا در مجموع 2 تن و 618 کیلو و486 گرم مواد مخدر شامل: 2 تن و 599 کیلو و 836 گرم تریاک و 18 کیلو حشیش و 650 گرم شیشه کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه ای قاچاق خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی اعضای باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم