Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:04:39 GMT

هراز عصر عاشورا به سوی تهران یکطرفه می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۸۶۸۶

هراز عصر عاشورا به سوی تهران یکطرفه می شود

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر از پیش بینی یکطرفه شدن محور هراز برای عصر عاشورا در صورت افزایش حجم ترافیک در این محور خبر داد و افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک در محور هراز تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ ظهر تا ۲۴ روز سه شنبه ۱۹ شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد شد.

وی افزود: همچنین از ساعت ۱۷ محور هراز از آب اسک به سوی رودهن، در محدوده مشاء یک طرفه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ ظهر روز جمعه ۲۲ شهریور تا ۰۲ بامداد روز شنبه ۲۳ شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ بعد از ظهر از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

محبی ترافیک در محور هراز را پر حجم خواند و تاکید کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور هراز اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران از آمادگی کامل مأموران پلیس راه جهت ارائه خدمات به شهروندان و رانندگان خبر داد و از شهروندان خواست هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و نهایت همکاری در تامین نظم و امنیت جاده ها با تیم های مستقر در محورها را داشته باشند همچنین جهت اطلاع از آخرین وضعیت جادهها با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه به شماره ۱۲۰ و ۷۶۲۱۹۱۰۰ با پیش شماره ۰۲۱ و سامانه گویای وضعیت راهها ( ۱۴۱ ) تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 4714851

منبع: مهر

کلیدواژه: محور هراز عاشورا ماه محرم بوشهر هفته دولت قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه خرم آباد مراسم عزاداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می شود

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

به گزارش مشرق، سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود