Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافت، مهدی شریف رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافت امروز دوشنبه، 18 شهریور گفت: در اجرای طرح شمیم حسینی از محل موقوفات با نیات روضه‌خوانی که مقید به زمان و مکان خاصی نیستند با مشارکت اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی به 20 هیأت مذهبی مجوز دار و به هر کدام مبلغ 500 هزار تومان برای حمایت از هیأت‌های مذهبی اقلام خوراکی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طرح شمیم حسینی برای اولین بار همزمان با سراسر کشور در شهرستان بافت در بقعه امامزاده فاطمه سلطان فقیهه‌الدین(س) و به‌منظور حمایت از هیأت‌های مذهبی برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزاری برنامه‌های ایام محرم اجرا شد و در نظر داریم این برنامه‌ها در حوزه مساجد هم در آینده نزدیک برگزار کنیم.
اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافت بیان کرد: امسال در چهار بقعه شاخص شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه شامل بقاع متبرکه امامزاده فقیه‌الدین بافت، سیدمرتضی و سید عبدالله سرغشک رابر و امامزاده محمد پیرغیب ارزوئیه ویژه برنامه‌های ایام محرم تحت عنوان بصیرت عاشورایی انجام خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی اوقاف بافت شریف هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر

مدیر اجرایی آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق را تشریح کرد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) به رسم همه ساله مراسم سوگواری امام صادق(ع) برادر این امامزاده واحب‌التعظیم را برگزار می‌کند.

وی در بیان جزئیات مراسم‌های شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال افزود: مراسم سوگواری در جمعه شب مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن باقر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ابراز داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علی بخشنده است و احمد نیکبختیان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز حاضران در این جلسه را به فیض می‌رسانند.

وی از اجرای برنامه زنده تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد و گفت: میهمان این برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، استاد رجبی دوانی بوده و محمود شریفی نیز مداح این ویژه برنامه است.

خیرخواه از تجمع هیئات مذهبی روز شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبر داد و تصریح کرد: این تجمع از ساعت 10 صبح آغاز شده و در شبکه افق نیز به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند