Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات امسال هندبال جام باشگاههای آسیا با شرکت ۱۱ تیم و در ۲ گروه ۶ و ۵ تیمی با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، قطر، کویت، امارات، بحرین و عربستان برگزار می شود.

براین اساس، تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در گروه اول با تیم های اس کی هاوکس کره‌جنوبی، العربی قطر، الکویت کویت و شارجه امارات قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سپاهان دیگر نماینده هندبال ایران نیز در گروه دوم با الوکره قطر، العمان عمان، باربار بحرین، الوحده عربستان و العربی کویت مسابقه خواهد داد.

این رقابت ها از ۱۶ تا ۲۶ آبان و به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

تیم زاگرس در گروه سختی قرار گرفته است

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در گروه سختی قرار گرفته ایم چرا که تیم های همگروه ما همگی جزو مدعیان و بهترین های کشور خود هستند.

سجاد اعظم روز دوشنبه یادآوری کرد: از یک سو نماینده کره جنوبی میزبان مسابقات است و به طور قطع از امتیازات میزبانی خود به بهترین شکل ممکن استفاده می کند و بازی کردن مقابل این تیم کار ساده ای نیست.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر هم تیم العربی قطر بیشترین ملی پوش را در لیگ این کشور به خدمت گرفته و تنه به تنه تیم های بزرگ و مطرح جهان می زند.

اعظم با بیان اینکه تیم الشارجه امارات دیگر همگروه زاگرس نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات باشگاه های آسیاست، گفت: تیم الکویت نیز از تیم های باسابقه و ریشه دار هندبال آسیاست.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: همه این تیم ها میلیون ها دلار برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات هزینه کرده اند و به طور قطع کار سختی را در تک تک دیدارهایمان خواهیم داشت.

وی در عین حال از عزم و اراده بازیکنان تیم زاگرس برای آبروداری در جام باشگاه های آسیا سخن گفت و افزود: همه آنها تا پای جان مبارزه می کنند تا در کنار سپاهان اصفهان نماینده شایسته ای برای هندبال ایران باشند.

اعظم افزود: طبق اعلام اولیه مسئولان برگزاری مسابقات قرار شده از هر گروه چهار تیم و در مجموع هشت تیم به مرحله بعد صعود کنند و این امر شانس تیم زاگرس را برای کسب این موفقیت و صعود به دور دوم افزایش می دهد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب همچنین با اشاره به واریز سه هزار دلار به عنوان ورودی مسابقات که با حمایت و کمک استاندار کرمانشاه مقدور شد، افزود: تلاش می کنیم تا برای حضوری هرچه بهتر در این رویداد و کسب نتایج آبرومندانه، چند بازیکن کمکی به خدمت بگیریم.

وی تصریح کرد: در همین راستا سرمربی تیم زاگرس با چند بازیکن مورد نیاز صحبت های اولیه را انجام داده و امیدوارم با مساعدت مسئولان دیگر باشگاه ها بتوانیم آنها را برای مسابقات در اختیار بگیریم.

اعظم در پایان گفت: حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا افتخار بزرگی برای ورزش استان کرمانشاه است که تا پیش از این هیچ تیمی موفق به کسب آن نشده بود.

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب سال گذشته و در اولین حضور لیگ برتری خود با کسب عنوان نایب قهرمانی موفق شد جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا را بدست آورد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زاگرس اسلام آباد ورزش جام باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد

زارعی درباره سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی را ارائه کرده است. 

طرفداری | سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا اعلام شده است.

مصطفی زارعی، مدیر صدور مجوز حرفه‌ای در این خصوص گفت:

سهیمه باشگاه‌های ایرانی برای لیگ نخبگان آسیا در سال جاری قطعا 2+1 است. براساس نامه AFC که برای تمامی فدراسیون‌های عضو ارسال شده است، ملاک سهمیه‌بندی باشگاهی هر کشور برای مسابقات آسیایی در سال 2024، رنکینگ فدراسیون‌ها در سال 2022 است.

با مراجعه به سایت AFC  رنکنیگ کشورهای عربستان با 93 امتیاز، ژاپن با 91  امتیاز، کره جنوبی با  88 امتیاز، قطر با 75 امتیاز، ایران با 72 امتیاز و امارات با 64 امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند که بر این اساس سهمیه‌های هر کشور تعیین شده است.

زارعی در پایان گفت:

متاسفانه با توجه به نتایجی که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا 2023 به دست آورده‌اند از یک سو و موفقیت‌های باشگاه‌های امارات، به احتمال بسیار زیاد سهمیه‌های ما برای لیگ نخبگان فصل بعد که از  شهریور 1404 آغاز خواهد شد کاهش خواهد یافتِ طوریکه احتمالا یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف خواهیم داشت.
 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد