Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@12:31:17 GMT

تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورا در پایتخت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۰۱۹۹

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورا پایتخت اعلام کرد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اظهار کرد: عوامل پلیس راهور از ابتدای صبح امروز در محل دسته‌جات عزاداری حضور دارند، به ویژه در محل‌هایی که احتمالا تجمع شهروندان بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میدان منیریه، میدان ابوذر و مکان های دیگر که دستجات به صورت تجمعی حضور دارند، محدودیت‌های ترافیکی ایجاد می‌شود و تردد در این محورها مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: سعی و تلاش پلیس راهور مبنی بر این است که تداخلی بین عزاداران و تردد خودروها به وجود نیاید و به همین منظور از یک تقاطع قبل ما اقدام به محدودیت‌های ترافیکی می‌کنیم. انتظار داریم رانندگان همکاری لازم را داشته باشند و از محورهای مجاور و جایگزین ادامه مسیر دهند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به این که با توجه به اینکه بزرگراه‌ها و محورهای اصلی شهر تهران امروز ترافیک ندارد گفت: با توجه به این موضوع در بزرگراه ها سرعت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و در این خصوص هم توصیه می‌شود که رانندگان با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کنند. روز گذشته چندین مورد واژگونی و برخورد را شاهد بوده‌ایم، که نشان دهنده عدم رعایت سرعت مجاز و مطمئن است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تمهیدات ترافیکی تاسوعا عاشورا هفده شهریور سامانه سماح اسماعیل بخشی ماه محرم سید مهدی صدرالساداتی فردو داستان اتم شب نهم محرم علیرضا فغانی سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند