Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@20:27:13 GMT

گام سوم نشان دهنده منطق مسئولان ما است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۰۶۶۳

گام سوم نشان دهنده منطق مسئولان ما است

محمدرضا آقامیری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجامی، گفت: دولت‌های غربی به خصوص اروپائیان ذیل برجام دشمنی خود را آشکار کردند؛ بنابراین معتقدم در برابر چنین افرادی که تعهداتشان هیچ اعتباری ندارد باید بسیار سخت‌گیرانه و شدید برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: گام سوم هم واکنش مناسبی از سمت مسئولان ما در برابر بدعهدی‌های غرب بود اما کمی دیر صورت گرفت  و شاید اگر ما کمی زودتر این اقدام را انجام می‌دادیم تاثیر بهتری داشت.

آقامیری افزود: معتقدم که صحبت‌های دولتمردان آمریکا درباره برجام هم وقیحانه و هم مضحک است. زیرا آنها خودشان از برجام بیرون رفته‌اند و حال به ما می‌گویند که شما بر سر برجام بمانید؛ در صورتی که باید پرسید اگر برجام خوب است چرا شما از آن خارج شدید؛ مگر می‌شود برجام برای شما بد اما برای ما خوب باشد؟

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به گام‌های ایران در کاهش تعهدات برجامی گفت: به هرحال این اقدامات مناسب است زیرا ما ذره‌ذره در حال عدم‌انجام تعهداتی هستیم که در برجام امضا کرده بودیم و حال به خاطر بدعهدی طرف غربی، پله‌پله از آن می‌کاهیم. این اهرم خوبی در دست ایران است و به نوعی نشان می‌دهد منطق مسئولان ماست که هم در قبال تعهداتشان در برجام منطقی عمل کردند و هم الآن که درحال خروج از برجام هستند کاملاً عاقلانه عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گام سوم غرب اروپاییان سیاسی احزاب و تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم) رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم) رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)

دیگر خبرها

  • پناهیان: هیچ ابزاری جز حجاب نشان‌دهنده جاری بودن محبت در جامعه نیست
  • افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان‌دهنده شکست پروژه تحریم است
  • از مذاکره در تهران تا احیای برجام در واشنگتن؟!
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مهدی نصیری: برای نشان دادن بغض خود از مسئولان کشور، به تعفن شاهنشاهی پناه آورده
  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)