Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@03:22:21 GMT

بدهی سنگین باشگاه پرسپولیس به یک شرکت هواپیمایی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۰۷۷۹

بدهی سنگین باشگاه پرسپولیس به یک شرکت هواپیمایی

باشگاه پرسپولیس بدهی سنگینی به یک آژانس هواپیمایی دارد.

 مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس بعد از شروع کارش در این باشگاه با بدهی سنگین به یک شرکت هواپیمایی مواجه شده است. این آژانس هواپیمایی یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد. این در حالی است که رئیس این شرکت در بازی فصل گذشته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی امارات به میزبانی باشگاه الوصل امارات  چک ضمانت یک و نیم میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس می‌گذارد که این چک هم برگشت می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت اشاره شده از محمد‌حسن انصاری‌فرد خواستار مطالباتش شده و قصد ندارد تا زمانی که تکلیف آنها مشخص شود سرویسی در اختیار پرسپولیس قرار دهد. ضمن اینکه این باشگاه سال‌هاست که با این شرکت هواپیمایی همکاری دارد./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: بانوی استان که مستمری مختصری دریافت می‌کرد نیمی از هزینه معاش ماهانه خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کرد .
حیدری افزود: پس از اختصاص کمک این مادر برای آزادی یک زندانی زن ، خیرینی از تهران بقیه بدهی زندانی را تقبل کردند؛ با پرداخت مبلغ بدهی مادری به آغوش خانواده بازگشت.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد